نجات شهروند گرفتار در چاه توسط آتش نشانان کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات یک مرد مسن گرفتار در چاه واقع در حیاط یک منزل مسکونی در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کرمان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، رضا میرزایی، با بیان دریافت خبر یک مورد حادثۀ ریزش چاه فاضلاب داخل منزل مسکونی به سامانه ١٢۵، گفت: نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه شماره «8» چهار دقیقه پس از دریافت گزارش، در محل حادثه واقع در خیابان «مالک اشتر جنوبی» حاضر شدند.

وی افزود: نیروهای عملیاتی پس از حضور در محل حادثه با ریزش چاه داخل حیاط منزل و سقوط یک مرد سالخورده به داخل چاه مواجه شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل، عملیات امداد و نجات را آغاز کردند و درحالی‌که احتمال ریزش چاه همچنان وجود داشت، موفق شدند پس از چند دقیقه فرد حادثه‌دیده را از زیر آوار خارج کنند.

میرزایی با بیان اینکه در سیستم قدیمی شهر جهت دفع فاضلاب، چاه در حیاط منازل حفر می‌شد، به شهروندان توصیه کرد چنانچه در منزل آن‌ها چاه فاضلاب مورد استفاده است، جهت اطمینان، هر چندوقت یک‌بار درِ چاه را باز کرده و از عدم ریزش دیواره‌ چاه مطمئن شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha