برنامه ریزی برای اجرای برنامه های فرهنگی از سوی پلیس در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین پلیس و موسسه معراج اندیشه گل گهر این شهرستان خبر داد و گفت: ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه در پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی نقش مهمی دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کرمان، سرهنگ امیرسبتکی در نشست هم اندیشی با موسسه فرهنگی هنری معراج اندیشه گل گهر که به منظور برنامه ریزی برای اجرای برخی برنامه های فرهنگی و آموزشی مشترک برگزار شد گفت: نهادهای آموزشی و فرهنگی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی جامعه نقش مهمی دارند پلیس نیز تلاش می‌کند تا همسویی بیشتری بین خود و نهادهای فرهنگی ایجاد کند.


وی افزود: بخش گسترده‌ای از تلاش ها و فعالیت های مجموعه انتظامی در کنار پیشگیری انتظامی و حضور فیزیکی در زمینه فرهنگ سازی و پیشگیری از جرائم و آگاهی بخشی عمومی دنبال می شود.


فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان خاطرنشان کرد: موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر به عنوان یکی از بازوان توانمند فرهنگی شهرستان دارای اهداف مشخصی در حوزه فرهنگ عمومی جامعه است که پلیس شهرستان نیز با تهیه برآورد اجتماعی آسیب ها و جرائم را اولویت بندی و نسبت به اجرای برنامه‌های آموزشی و آگاهسازی اقدام می‌کند.


در ادامه این نشست رئیس موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر با تقدیر از همکاری های پلیس شهرستان در اجرای برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: توجه به آموزش و پیشگیری در رفع معضلات اجتماعی بسیار مهم است و از طریق آموزش و پیشگیری باید با ناهنجاری هایی که فرهنگ شهر را خدشه دار می کند مقابله شود.


محمدعلی ایران نژاد افزود: امنیت و سلامت دو مقوله ای هستند که با مشارکت و حضور همه موسسه های فرهنگی نهاد های مردم نهاد و مسئولان حاصل خواهد شد که در رابطه با همکاری با پلیس این موسسه آمادگی اجرای برنامه های آموزش همگانی برپایی نمایشگاه، تهیه و تولید کتابچه، بنر، بروشورهای آموزشی و همکاری در تجهیز مراکز مشاوره و همچنین تهیه مستندات اجتماعی را دارد.


گفتنی است در این جلسه تفاهم نامه‌ای بین پلیس و موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر پیرامون ارائه خدمات آموزشی و مشاوره تنظیم و به امضای مسئولان دو مجموعه رسید.

خبرنگار:الهه رهنما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha