تکمیل پروژه های نیمه تمام الویت مهم ماست

استاندار گلستان گفت: تلاش داریم در دهه فجر امسال کمترین تعداد آغاز به کار پروژه ها و طرح ها را داشته باشیم و اولویت ما تکمیل پروژه های نیمه تمام استان است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از گرگان؛  دکتر علی محمد زنگانهدر آئین افتتاح و آغاز بکار پروژه های عمرانی و اقتصادی استان بصورت ویدئو کنفرانس به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تبریک ایام فرخنده دهه مبارک فجر تصریح کرد:قریب به ۱۲۰۰ پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که تلاش داریم در دهه فجر امسال و از محل اعتبارات سفر رییس جمهور و بودجه ۱۴۰۱ تامین بودجه لازم را داشته باشیم.

وی افزود: سیاست دولت در حال حاضر تکمیل پروژه های نیمه تمام و بهره برداری از پروژه هایی در استان است که برخی بیش از ۱۴ سال از آغاز آن می گذرد.

استاندار گلستان یادآور شد: با توجه به شیوع سویه امیکرون سفرهای رییس‌جمهور بمدت ۲ هفته به تعویق افتاده است اما امیدواریم اولین سفر استانی دکتر رییسی پس از محدودیت ها به گلستان باشد.

دکتر زنگانه گفت: در راستای سفر رئیس جمهور تمامی مصوبات و تمهیدات صورت گرفته و آمادگی حضور دکتر رییسی در استان را داریم تا گلستان از برکات آن برخوردار شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا مقرر شد اکثر برنامه های دهه مبارک فجر بصورت ویدئو کنفرانس اجرا شود.

استاندار گلستان اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۸۰۹۴ پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۶ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود که از این تعداد ۱۳۰۸ پروژه عمرانی با اعتبار ۴هزار و ۴۳۷ میلیارد تومان و ۶۷۸۶ پروژه اقتصادی با اعتبار ۲ هزار و ۳۱۲ میلیارد تومان و البته اشتغال زایی ۱۲ هزار و ۵۲۲ نفر را به همراه دارد.

لازم به ذکر است در این جلسه ویدئو کنفرانس پروژه های دهه فجر شهرستان گرگان نیز افتتاح و آغاز بکار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha