دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان با هنرمند پیشکسوت

محمد رعیت با همراهی امام جمعه و فرماندار شهرستان بندرگز و هیات همراه به دیدار «سید حسن ابوالقاسمی» عکاس پیشکسوت این شهرستان رفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از بندرگز؛ به مناسبت ایام الله با شکوه دهه ی مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، «محمد رعیت» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به اتفاق امام جمعه و فرماندار شهرستان بندرگز و هیات همراه به دیدار «سید حسن ابوالقاسمی» عکاس پیشکسوت بندرگزی رفت و از وی تجلیل بعمل آورد.

«محمد رعیت» در این دیدار ضمن قدردانی از سال ها تلاش و مساعی «سید حسن ابوالقاسمی» و تاکید بر ضرورت تکریم و توجه به پیشکسوتان، اظهار کرد: بعد از عقل و اندیشه که اشرف مخلوقات دارد؛ قدرت بینایی است که با عقل و اندیشه ارتباط مستقیم دارد و این هنر عکس در وجود آقای «سید حسن ابوالقاسمی» وجود دارد با قوه ی بصر سر و کار دارد و این هنر لذت و اثرگذاری در پی دارد.

وی افزود: از گذشته تا به امروز در فرهنگ ایرانی و حتی بعدها در فرهنگ اسلامی و در مجموعه ایران اسلامی هر گاه فعالیت ها رنگ و بوی مردمی و خدایی به خود گرفت ماندگار شد و فرهنگ و هنر ما هم هرگاه این دو شاخصه ی مردمی و خدایی داشت در یادها مانده است.

رعیت ضمن تاکید بر ضرورت توجه به هنرمندانی که این گونه زیست می کنند و هنرآفرینی می کنند، ادامه: حتی ما مسئولان هم هر گاه قدم و فعالیتی را با در نظر گرفتن این دوشاخصه انجام دهیم؛ بی شک تاثیر گذار و ماندگار می شود.

یادآوری می شود؛ در پایان دیدار به رسم تکریم و توجه هدیه ای تقدیم «سید حسن ابوالقاسمی» هنرمند بندرگزی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha