تعطیلی برخی از مدارس استان کرمان به علت شیوع کرونا

خیز مجدد کرونا در استان کرمان، آموزش حضوری مدارس برخی از شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی استان را به تعطیلی کشاند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) و به نقل از صدا و سیمای استان کرمان در پی بحرانی شدن شهرستان های استان کرمان، بر اساس تصمیم ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا جیرفت؛ با تشدید شیوع کرونا، فعالیت آموزشی همه مدارس شهرستان از فردا چهارشنبه سیزدهم بهمن تا اطلاع بعدی آموزش تعطیل و مجازی می‌ شود. هر گونه تصمیم گیری برای آموزش حضوری مدارس در روزهای آینده با مصوبه ستاد کرونا و از طریق روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان جیرفت اطلاع رسانی خواهد شد.

میرصادقی فرماندار بردسیر نیز اعلام کرد از فردا ١٣ بهمن همه مقاطع تحصیلی مدارس این شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل و آموزش به صورت غیرحضوری است.
در پی افزایش شمار مبتلایان دانش آموز به امیکرون کرونا مدارس شهرستان سیرجان و نجف شهر تعطیل شد.
فرماندار رفسنجان هم خبر داد: به علت افزایش امار مبتلایان از امروز سه‌شنبه ۱۲ بهمن‌ تا ۱۸ بهمن‌ پایه های اول تا ششم مدارس این شهرستان تعطیل است.

طبق دستور ستاد مقابله با کرونای  درشهرستان نرماشیر مدارس دبستان پسرانه شهید حاج قاسم سلیمانی، دبستان دخترانه شاهد، دبیرستان زینبیه سیدآباد، دبستان دخترانه رسالت خیرابادودبستان شهدای روستای قلعه شهید به علت بالا بودن آمار مبتلایان و جلوگیری از شیوع بیشتر به مدت یک هفته تعطیل و تدریس به صورت مجازی خواهد بود.

ستادمدیریت مقابله با کرونای شهرستان بافت هم، آموزش حضوری مدارس ابتدایی را از فرداچهارشنبه تا پایان هفته تعطیل و  مجازی اعلام کرد.


بر اساس تصمیم ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا شهرستان راور بعلت تشدید کرونا امیکرون و حفظ سلامتی دانش آموزان و آرامش خاطر والدین فردا چهارشنبه  آموزش حضوری تعطیل و فرایند آموزش از طریق مجازی و بستر شاد پیگیری می‌شود.

در استان کرمان ۵ شهر نارنجی و یازده شهرزرد و زرند ورفسنجان شهر های قرمز استان گزارش شده و با توجه به افزایش شمار مبتلایان به این ویروس احتمال قرمزی شهرهای بیشتری در نقشه کرونایی استان دور از انتظار نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha