رشد ۷۰۰ درصدی ساخت مدارس خیّرساز در استان کرمان

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان گفت: از ابتدای امسال ۳۱مدرسه جدید خیّرساز با ۹۰میلیارد تومان کمک خیّران در استان آغاز شده و پارسال هم با کمک ۱۵۰خیّر ۲۰۴مدرسه در استان ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس استان، در این مراسم آدینه زاده رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان در این مراسم مدرسه سازان را انسان سازان جامعه دانست و گفت: از مدرسه سازی به عنوان بهترین توشه آخرت و باقیات صالحات می توان نام برد.

واعظی مدیرکل نوسازی مدارس استان هم در این مراسم افزود: یک هزار کلاس درس در سال گذشته تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان شده است و سرانه فضای آموزشی استان را از ۴.۹ مترمربع برای هر دانش آموز به ۵.۲۳ مترمربع افزایش داده است. پارسال با کمک ۱۵۰ خیّر حقیقی و حقوقی ۲۰۴ مدرسه با ۲۶۷ میلیارد تومان اعتبار در استان کرمان ساخته شد.

اسکندری‌زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان هم در این جشنواره گفت: در استان کرمان با کمک خیّران کارهای ارزشمندی صورت گرفت و خیّران از دولت جلوتر بوده‌اند.

وی تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ فضای آموزشی با کمک خیران استان سامان پیدا کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان هم در این مراسم گفت: کرمانی ها همواره در کار خیر پیش‌قدم بوده اند و نام مرحوم افضلی‌پور و عطا احمدی بر تارک آسمان آموزش این استان می درخشد.  همچنین از اتاق بازرگانی استان کرمان برای احداث ۱۲۰ مدرسه در سراسر استان کرمان قدردانی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha