راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان  خودرویی برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: راهپیمایی روز  ۲۲ بهمن در زنجان به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود.

حجت الاسلام علی ناصر در گفتگو با خبرنگار سلامت (طبنا) با بیان اینکه علیرغم برنامه‌ریزی های دقیق مبنی بر راهپیمایی ۲۲ بهمن بصورت خانوادگی اظهار داشت :  بخاطر وضعیت بیماری کرونا  و احترام کامل به حفظ سلامتی مردم و  همشهریان و هم  استانی های  امسال نیز طبق دستورالعمل ابلاغی و تصمیمات اخذ شده در همه شهرهایی که راهپیمایی است  امسال  نیز مثل سال گذشته راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری  برگزار خواهد شد.
 

وی با بیان  اینکه امیدواریم با همبستگی مجموعه ها و مردم  امسال نیز  برنامه خوبی داشته باشیم  بیان داشت :  مسیر اولیه راهپیمایی  فعلا مسیر سال گذشته است و باتوجه به مصادف شدن ۲۲ بهمن با روز جمعه و  برگزاری نماز جمعه فعلا مسیر مشخص نیس و در هاله ای از ابهام است .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  با اشاره به اینکه  رنگ بندی کرونا دراستان قرمز باشد گفت : برگزاری نماز جمعه تعطیل خواهد شد و مسیر از میدان جهاد تا میدان بسیج خواهد بود ولی در صورت برگزاری مراسم پرفیض نماز جمعه مسیر راهپیمایی تغییر  خواهد کرد و از میدان فلسطین به سمت مصلی نماز جمعه خواهد بود  که  در صورت نهایی شدن مسیر به اطلاع همشهریان خواهد رسید.

حجت الاسلام ناصر خاطر نشان کرد :  آذین بندی مسیر،  نور افشانی ، سخنرانی بصورت زنده و برنامه های مختلف فرهنگی، مسائل امنیتی و ترافیکی و..‌.  نیز در مسیر راهپیمایی تدارک دیده شده است. 

خبرنگار : زهرا نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha