اکران موقعیت مهدی در سنگرهای استوار کاشان

در ادامه برنامه‌های دهه فجر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، فرهنگ‌سرای بانو در قالب ویژه‌برنامه «سنگرهای استوار» به منظور ایجاد امکان برای حضور علاقه‌مندان در سینما، اقدام به اکران فیلم« موقعیت مهدی» از فیلم‌های تحسین‌شده چهلمین جشنواره فجر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان،در این برنامه شهروندان در سینما سیار که با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران( دفتر کاشان) در حسینیه جوادالائمه خیابان آیت‌اله مصطفوی برگزار شد، فیلمی که تا این لحظه در جدول آرای مردمی چهلمین جشنواره فیلم فجر در رتبه دوم قرار دارد را در ژانر دفاع مقدس تماشا کردند.

«موقعیت مهدی» به کارگردانی و نویسندگی هادی حجازی‌فر که برای نخستین‌ بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر و در بخش سودای سیمرغ به نمایش درآمده است، روایتی جامع از زندگی یکی از مشهورترین شهدای تاریخ، شهید مهدی باکری فرمانده لشگر عاشورا از ترک مدیریت شهرداری تا شهادت در قامت فرمانده لشگر عاشورا در عملیات بدر است.

در این فیلم سینمایی هادی حجازی‌فر علاوه بر کارگردانی، ایفای نقش شهید باکری را هم عهده دار است و ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha