بیانیه انجمن اسلامی پزشکان در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب

در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، انجمن اسلامی پزشکان ایران بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا 
ملت عزیز ولایت‌مدار ایران اسلامی؛ درود خداوند و انبیا الهی بر شما.
پیروزی انقلاب عظیم اسلامی در بهمن ۵۷ و طلوع نظام مقدس جمهوری اسلامی، معادلات قدرت های جهانی را در هم فرو ریخت و عظمتی مردمی و بی نظیر در تاریخ شکل گرفت که در مخیله تحلیلگران و سیاستمداران شرق و غرب نمی گنجید که روزی ایران اسلامی قدرت و توانمندی وصف ناپذیر خود را به رخ زورمندان و زراندوزان منطقه ای و فرامنطقه ای بکشد.
آری این طلیعه اسلام راستین و عزیز است که پس از قرن ها که در زیر خاکستر منافقان و منحرفان و زورمندان پنهان شده بود، با قیام فرزندی از تبار آفتاب و آینه و نور به عنوان معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره)، درس عشق، آزادی، معنویت و انسانیت را نثار جهان و جهانیان کرد و بارقه ای از امید در دلهای پاک و پاکسرشت روشن نمود.
در هر حال انقلاب اسلامی مسیر حقیقی آبادانی و پیشرفت روزافزون خود با پرچمداری فرزند شایسته و جانشین به حق آن رهبر سفر کرده را ادامه می‌دهد.
رهبری با بصیرت بسیار و نگرش ژرف الهی و علی وار که در بیانیه گام دوم انقلاب صراط مستقیم آینده را برای ملت مشخص نمود و چون پدری دلسوز، با هدایت و رهنمودهای پیامبرگونه راه را بر روندگان اسلام راستین تبیین و ترسیم می نماید.
در این سال ها تاریخ نشان داده است که ملت سرافراز ایران اسلامی، با پیروی از ولایت و با بصیرت بی‌بدیل خود، هر زمان و هر لحظه که انقلاب نیاز به حضور آنان دارد، در صحنه حاضر شده و آماده هرگونه جانفشانی هستند.
آری اینگونه می شود که در دل این انقلاب عمیق و نشات گرفته از اسلام ناب محمدی (ص)، چشمه‌های خروشانی همچون سرداردلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی می جوشد که با درایت و هوشیاری و بصیرت خود، قدرت‌های پوشالی شرق و غرب را به مدد الهی و بهره مندی از اتفاق و همبستگی جوانان برومند این سرزمین مادری به سخره گرفته و وجودشان را به لرزه در می آورد.
بی شک انجمن اسلامی پزشکان کشور نیز در طلیعه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همراه با آحاد ملت بصیر و انقلابی در سراسر کشور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی حضور خود را به صورت موتوری و خودرویی در اجتماع عظیم جشن انقلاب، اعلام می دارد و راه پیشرفت انقلاب و دوری از هرگونه لغزش را اطاعت محض از ولی امر مسلمین میداند.
با امید رهایی همه مستضعفین از سلطه مستکبران
انجمن اسلامی پزشکان ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha