دیدار امام جمعه شهرستان ریگان با جوانان معتکف در شهر عباس آباد

به همت خادمیاران رضوی و با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم معنوی اعتکاف در چهار منطقه از شهرستان ریگان شامل: گنبکی، عباس آباد و ۲ مسجد در مرکز شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ با اعلام ستاد کرونای استان کرمان مراسم اعتکاف امسال در شهرستان های قرمز استان برگزار نشد. با توجه به زرد بودن برخی مناطق، مراسم معنوی اعتکاف در چندین نقطه استان کرمان برگزار شد.

یکی از این مناطق شهرستان ریگان بود که در ۴ نقطه شهرستان با همکاری ستاد امام جمعه و کانون خدمت آستان رضوی شهرستان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان ریگان در نشستی صمیمی با معتکفین این شهرستان خطاب به جوانان گفت: جوانان عزیز اعتکاف شمیم دل انگیز عطر دوستی با خداست و  اینجاست که میشود رفاقت با خدا را محکم کرد.

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان ریگان نیز در ادامه گفت: اخلاق، معنویت و رشد معرفتی اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان از جلوه های پر نور وعظیم انقلاب اسلامی به شمار می آید، یکی از این جلوه ها اعتکاف است و مقام معظم رهبری نیز بارها در این خصوص رهنمودهای ارزشمندی بیان داشتند.

فرامرزی عنوان کرد: به همت خادمیاران رضوی و با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم معنوی اعتکاف در ۴ محله از شهرستان گنبکی، عباس آباد سردار و ۲ مسجد در مرکز شهر برگزار شد.

وی افزود: برگزاری این مراسم منوط به دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا است و تمامی امکانات و تدابیر جهت برگزاری مراسم اعتکاف در شهرستان فراهم شده است.

گفتنی است؛ مراسم اعتکاف در این شهرستان با رعایت فاصله گذاری، کنترل کارت واکسیناسیون افراد معتکف و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار شد و امروز مصادف با رحلت عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) این مراسم پایان یافت.

خبرنگار: محمد عرفان مهدوی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha