ماموستا حسامی عالم متعهد به اسلام  و انقلاب بود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ماموستا سید صلاح الدین حسامی یک عالم متدین، انقلابی و متعهد به اسلام و نظام بود که خدمات ارزشمند وی به مردم منطقه فراموش نخواهد شد.

به گزارش  خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز در مراسم ختم ماموستا صلاح الدین حسامی امام جمعه سابق سنندج اظهار کرد: ازدست دادن یک مبارز و یک عالم برجسته دینی را خدمت همه مردم کردستان  تسلیت عرض می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه در مراسم ختم  از فرد متوفی یاد شود و به خانواده وی نیز آرامشی داده می شود تصریح کرد: به خودمان و به همدیگر تذکر بدهیم که این دنیا برای هیچ کسی باقی نمی‌ماند و برای جمع آوری توشه آخرت تلاش کنیم.

حجت الاسلام پورذهبی افزود: رعایت حقوق دیگران را در تمامی حرکات و سکنات خویش مدنظر قرار دهیم چرا که مرگ به عنوان واقعه‌ای حتمی در زندگی همه انسان‌ها رخ می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: ترک گناه، فعل واجبات، رویکرد به مستحبات و خدمات معنوی از جمله مواردی است که باید در زندگی محدود دنیوی خود مدنظر قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: یاد مرگ ضمن اینکه دل انسان را زنده می‌کند و به زندگی انسان پویایی می بخشد  و بزرگان دینی همواره ما را به یاد مرگ سفارش کرده اند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: یک عالم در تراز زندگی امروز ما باید دارای چهار ویژگی باشد که این ویژگی‌ها شامل علم، تدین، سنگربانی از دین و اسلام و تعهد انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: ماموستا سید صلاح الدین حسامی یک عالم متدین، انقلابی و متعهد به اسلام و نظام بوده که بدلیل دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی بارها مورد حمله و هجمه معاندان و دشمنان نظام قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ماموستا حسامی تجلی علم، تدین، سنگربانی اسلام و تعهد انقلابی بودن است و از اینکه یک عالم بزرگی همچون ایشان را از دست داده ایم ابراز تأسف می‌کنیم و به مردم کردستان، جامعه روحانیت و خانواده ایشان تسلیت می‌گوئیم.

http://tebna.ir

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha