بیمارستان رحیمیان البرز به چرخه خدمت رسانی بازگشت

بیمارستان رحیمیان در شهرستان البرز با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت به همت هیات امنای صرفه جویی ارزی، تجهیز و به چرخه خدمت رسانی بازگشت.

به گزارش خبرنگار بهداشت و دردمان خبرگزاری سلامت ، دکتر عبدالله کشاورز، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیان اینکه حمایت هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در راستای اهداف وزارت بهداشت منجر شد تا بیمارستان رحیمیان با تجهیز دستگاه‌ های پزشکی به روز مجددا بعد از چندین سال، راه‌ اندازی شده و به بیماران ارائه خدمت کند، افزود: دستگاه‌ هایی همچون سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، رادیولوژی، ونتیلاتور، ماشین بیهوشی، پمپ سرم و پمپ سرنگ به همراه تخت و تشک بستری، الکتروشوک و ... با حمایت این نهاد برای بیمارستان تامین و ارسال شده است.

وی افزود: بیمارستان رحیمیان به دست انسانی خیّر به نام دکتر علی رحیمیان بنا گذاشته شد، اما پس از فوت وی و قطع حمایت های مالی از بیمارستان، تجهیزات فرسوده و مستهلک شدند، بنابراین شهرستان البرز با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت  که تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی قزوین است، فاقد تخت بیمارستانی بوده که با تجهیز این بیمارستان به همت هیات امنای صرفه جویی ارزی و مساعدت های ویژه این نهاد بیمارستان مجددا راه اندازی شده و شروع به خدمت رسانی به مردم منطقه کرد.

دکتر کشاورز در ادامه خاطر نشان کرد: با شروع کرونا در کشورمان تمهیدات لازم از جانب دانشگاه علوم پزشکی قزوین با حمایت وزارت بهداشت و هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در نظر گرفته شد و ابتدا اورژانس و آزمایشگاه بیمارستان راه ‌اندازی شدند و در سال ۱۴۰۰ نیز سایر بخش‌ های بیمارستان همانند رادیولوژی و بخش CCU و ICU و ... نیز شروع به ارائه خدمت به بیماران  با تعرفه دولتی کرده ‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: بنده در طول مدتی که در حوزه درمان مشغول به کار هستم، شاهد ارتباط خوب هیات امنای صرفه جویی ارزی  با دانشگاه‌ های علوم پزشکی سراسر کشور بوده ‌ام. هیات امنا همواره به تمامی تعهدات خود در زمینه تامین به موقع تجهیزات و ملزومات پزشکی عمل کرده است و یاری رسان مراکز درمانی و به تبع آن بیماران بوده است.

خبرنگار:اشرف سادات خاتمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha