مدیران جدید سه اداره کل تعاون و رفاه، آموزش فنی و حرفه ای و صندوق بیمه روستاییان استان کردستان منصوب شدند

آئین تودیع و معارفه مدیران اداره‌کل تعاون و کار، آموزش فنی و حرفه‌ای و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کردستان عصر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) ازکردستان  در ادامه روند تغییرات مدیریتی کردستان، باحضورمعاون اشتغال وزیر تعاون و رفاه، استاندار کردستان و اعضاء شورای اداری استان، مدیران جدید ادارات کل تعاون و رفاه،آموزش فنی و حرفه ای و صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان منصوب و معرفی شدند.

براساس همین گزارش افراد ذیل به عنوان مدیر استانی دستگاه متبوع خود معرفی و منصوب شدند :

۱- فرزاد پیشکاری, مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کردستان

۲- فردین وکیلی،مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان

۳-احمدتوانا، مدیرصندوق بیمه روستاییان،عشایر و کشاورزان  استان کردستان 

لازم بذکراست فرزاد پیشکاری, پیش ازاین درسمت معاون اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان مشغول فعالیت بوده , فردین وکیلی رئیس سابق امور اداری و کارشناس بیمه‌گری بیمه سلامت استان را درکارنامه کاری خود دارد و «احمد توانا» نیز معاونت فرهنگی اداره کل تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی استان همدان را در سابقه مدیریتی خود می بیند .

گفتنی است طی این مراسم از خدمات سیدجمیل احمدی مدیرکل سابق فنی و حرفه ای سابق، برهان صلواتی مدیرکل سابق تعاون،کارـو رفاه اجتماعی سابق و جباراحمدپور مدیر سابق صندوق بیمه عشایر و روستاییان استان کردستان تجلیل شد.

http://Tebna.ir

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha