اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر در کرمان

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمان، با معرفی برترین‌ های این جشنواره به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در این مراسم سرهنگ پاداش، جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز نقش رسانه در تحقق اهداف نظام اسلامی بی بدیل است و در این بین رسانه‌های مختلف دشمن تلاش می‌کنند تا ارزش‌های نظام اسلامی در دنیا منتشر نشود.


وی افزود: با ترور شهید سلیمانی، این شهید گرانقدر زنده‌تر شد و رسانه‌های استان در تبیین مکتب شهید سلیمانی رسالت سنگین‌تری دارند.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در این مراسم گفت: در جنگ اراده‌ها ایجاد تردید درباورهای حقیقی مردم سلاح دشمن است.

علی رمضانی افزود: رسانه‌های غربی ناجوانمردانه علیه سپاه پاسداران و شهید سلیمانی لجن پراکنی می کنند و دشمن و لشکر رسانه‌ای بی شمار او سعی در تطهیر خاندان چپاولگر و غارتگر پهلوی دارد که رسانه‌های انقلابی و آحاد دلسوزان در این مسیر باید با روشنگری جلوی آنان بایستند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان نیز در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر به معرفی ۲۶ اثر برگزیده جشنواره رسانه‌ای ابوذر اشاره کرد و گفت: این جشنواره با نگاه به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی و به منظور نمایش توان رسانه ای و نمایش قدرت بصیرت و آگاهی روزنامه نگاران در برابر تهاجم نابرابر دشمن برگزار شده است.

امین رجایی افزود: در مجموع ۱۱۷ رسانه با ارسال ۷۵۰ اثر در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر شرکت کردند که از این میان این آثار و با انجام دو مرحله داوری، ۲۶ اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی شده اند.

وی توانمندسازی، ایجاد انگیزه و ایجاد رقابت سالم به منظور افزایش تولیدات رسانه ای کیفی را از رویکردهای مد نظر در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر بر شمرد و ادامه داد: با همکاری آستان قدس رضوی، صاحبان رتبه های اول در بخش های مختلف این جشنواره به مشهد مقدس اعزام می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha