آیین تجلیل از صادر کنندگان نمونه کرمان با عطر حضور شهید گمنام

طی مراسمی از ۲۷ صادر کننده نمونه استان کرمان قدردانی شد و این مراسم به عطر شمیم شهید گمنام دفاع مقدس عطرآگین شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان کرمان امسال کمی متفاوت تر از قبل برگزار شد. این آیین یک میهمان ویژه داشت. یکی از ۴ شهید گمنام دفاع مقدس که چند روز پیش پیکر مطهر آنان وارد کرمان شده بود، با حضور خود، حال و هوا و رنگ و بویی دیگر به این مراسم داده بود.

آیین تجلیل از صادر کنندگان نمونه کرمان با عطر حضور شهید گمنام

معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران در این مراسم با اشاره به فاصله‌ بین بنگاه‌ های اقتصادی تا حلقه آخر فضای کسب و کار و تحمیل هزینه به کشور گفت: با یکپارچه سازی نهادهای دولتی و قانون گذاری باید هزینه های صادرات را کاهش دهیم.

فرهاد نوری افزود: در حوزه محصولات دانش بنیان، دارو و داروهای خاص بیش از چند میلیون دلار صرفه جویی ارزی داشتیم، و در این حوزه جوانان با تولید محصولات دانش بنیان و پیشرفته جلوی خروج ارز را از کشور گرفته اند.

پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس هم از تعیین تکلیف رایزهای بازرگانی و تدوین سند ملی دیپلماسی و برند سازی خبر داد و گفت: تحولات خوبی در کرمان در حال انجام است.

زینی وند استاندار کرمان هم با اشاره به ظرفیت های استان کرمان در بخشهای مختلف، بازارهای داخلی و حضور پُررنگ در نمایشگاه ها را در توسعه صادرات امری مهم دانست.

حسینی نژاد رییس سازمان صمت استان از صنعتی شدن استان کرمان به زودی خبر داد و گفت: استان کرمان یکی از استانهای مهم معدنی کشور است و بهشت معادن ایران است و با ظرفیتهای فولادی و مس این شرایط در آینده ای نزدیک برای این استان فراهم می شود.

گفتنی است این مراسم با ادای احترام به ساحت مقدس شهید گمنام دفاع مقدس همراه بود.

      آیین تجلیل از صادر کنندگان نمونه کرمان با عطر حضور شهید گمنام       

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha