جشن عید مبعث و جشن تکلیف فرزندان کارکنان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن عید مبعث، مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محوطه روباز این سازمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با تبریک عید مبعث در این مراسم گفت: روز مبعث بر پایه باورهای اسلامی روزی است که رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) به پیامبری مبعوث شد تا شرک و بت‌ پرستی را از زمین حذف، و خداپرستی را در جامعه رواج دهد.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به درس های بعثت رسول گرامی (ص) افزود: مهمترین درس های بعثت استقامت در راه حق، ایمان و پایبندی به اهداف و مبارزه با جهالت و اخلاق مداری می باشد.
وی با تبریک تشرف تعدادی از فرزندان همکاران به تکلیف الهی، خطاب به خانواده های مکلفین گفت: خانواده ها به موضوع برگزاری جشن عبادت و تکلیف برای فرزندان همانند جشن تولد اهمیت قائل باشند و قبل از اینکه دشمن به سراغ اعتقادات و باورهای دینی فرزندان بیاید، والدین به سراغ فرزندان خود بروند و آنها را در مسیر اعتقادات دینی راهنمایی و کمک کنند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی به فرزندان همکاران که به سن تکلیف الهی رسیده بودند، توصیه کرد: بخاطر نعمت سلامتی و تکلیف، سجده شکر به جای آوردید و صدقه دادن، کمک به نیازمندان، سلام به فرشتگانی که همراه انسان هستند و همچنین پناه بردن به خدا از شر شیاطین را همواره مد نظر داشته باشید.
گفتنی است؛ این مراسم با مولودی خوانی، اجرای تئاتر، مسابقه فرهنگی و اهداء جوایز به فرزندان همکارانی که به سن تکلیف الهی رسیده بودند، همراه بود.

امیرمسعود پردلی _ جیرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha