تولید ۸ محصول دانش بنیان توسط یکی از مددجویان کمیته امداد کرمان

یکی از فرزندان مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان با استفاده از هوش و توانایی‌ های خود و حمایت‌ های کمیته امداد این استان، موفق به تولید ۸ محصول استراتژیک «دانش‌بنیان» شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی کمیته امداد، این فرزند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد کرمان متولد سال ۱۳۶۸ و دارای مدرک دکتری شیمی از دانشگاه شهید باهنر کرمان است که توانسته با وجود مشکلات اقتصادی مدارج بالای علمی را طی کند و امروزه به‌ عنوان یک کار آفرین موفق زمینه اشتغال ۱۲ نفر از افراد نیازمند جویای کار را فراهم کند.

وی در خصوص نحوه آغاز فعالیت اش در این حوزه می‌گوید: پس از اتمام تحصیلاتم برحسب علاقه‌ ای که داشتم، کارم را متناسب با تخصص دانشگاهی‌ ام آغاز کردم و در مرحله نخست یک واحد تولید مواد استراتژیک در استان راه‌ اندازی کردم.

این جوان کارآفرین و موفق در ادامه بیان کرد: پس از تلاش و کوشش و با دریافت تسهیلات از جمله تسهیلات قرص الحسنه از کمیته امداد واحد تولید دوم را نیز راه‌اندازی کردم و هم‌اکنون روزانه چهار تن انواع مواد صنعتی و استراتژیک تولید و به جزء استان کرمان به استان‌های دیگر نیز ارسال داریم.

این جوان موفق که هم‌ اکنون به‌ عنوان یک مخترع، پژوهشگر و کارآفرین در زمینه‌ های تولید مواد استراتژیک فعالیت دارد، می‌گوید: شرکت‌ های تولیدی ما جزء شرکت‌های دانش‌ بنیان هستند و شرکت ما تنها شرکت دانش‌ بنیان زیر نظر کمیته امداد استان کرمان است.

وی با بیان اینکه به دنبال راه‌ اندازی واحد تولید سوم هم هستم، می‌افزاید: در صورت حمایت مسئولان وهمچنین کمیته امداد و پرداخت تسهیلات با سود کم، واحد تولیدی سوم را نیز راه‌ اندازی و زمینه اشتغال افراد نیازمند و جویای کار بیشتری را فراهم خواهم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha