ایده پردازی حلقه مغفول چرخه اشتغال کشور است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بانک اطلاعاتی از صاحبان سرمایه در وزارت مردم در حال تشکیل است و می‌توانیم ایده پردازان برتر را به آنان معرفی کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر «حجت الله عبدالملکی» در اختتامیه اولین جشنواره ایده‌های برتر اشتغال‌زا و کارآفرینی با اشاره به ظرفیت‌های کشور برای تحول و شکوفایی اقتصادی اظهار داشت: منابع طبیعی و استعدادهای انسانی فراوانی در کشور برای حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی وجود دارد.

وی حلقه مغفول مانده کارآفرینی را ایده‌پردازی عنوان کرد و گفت: احساس نیاز و شناسایی راه رفع آن با بهره‌مندی از فناوری و دانش‌های نوین اولویت حوزه اشتغال کشور است.

عبدالملکی بیان کرد: جشنواره ایده‌های برتر اشتغال‌زایی در راستای نظام‌مند کردن ایده‌ها و سطح بندی ایده پردازان با هدف حمایت و پشتیبانی از آنان آغاز شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ میلیون نفر در امور معیشتی و رفاهی با این وزارتخانه در ارتباط‌اند، افزود: بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تأکید ویژه‌ای بر نقش آفرینی مردم در کارآفرینی و اشتغال وجود دارد.

عبدالملکی با بیان اینکه از زمان شروع به کار دولت سیزدهم، چهار کلان پروژه در وزارت مردم آغاز شده است، بیان داشت: زیست بوم ملی اشتغال جمهوری اسلامی ایران برای تعیین شرح وظایف و تقسیم کار میان دولت و مردم در دست انجام است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ابراز امیدواری کرد: در سومین سال گام دوم انقلاب اسلامی و با روی کار آمدن دولت مردمی، تسریع در حرکت ماندگار به سمت تشکیل تمدن نوین اسلامی رقم خورده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha