شاهد بی عدالتی در جنگ جهانی رسانه ای هستیم

رئیس شورای شهر با اشاره به جنایاتی که فراریان داعش دربه خاک و خون کشیدن نمازگزاران پاکستانی انجام داده اند، متذکر شد: البته دنیای بیخیال امروز، تحت تاثیر جنگ‏ رسانه‏ای شدید بر سر مهاجرت عده‏ای اروپایی چشم آبی در اوکراین، چشم بر جنایات نیروهای وابسته به خودشان (داعش) بسته‎اند که این بی‏عدالتی دنیا را می‏رساند.

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران، در سخنان مقدماتی خود در پنجاه و یکمین جلسه شورا ضمن تبریک میلاد سیدالشهدا امام حسین و اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: امروز به مناسبت سالروز ولادت سالار شهیدان به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است. تشکیل سپاه از ابتکارات امام بود و اینجانب از روزهای نخست تشکیل سپاه در خدمت برادران پاسدار بودم و در آموزش‏های اولین دسته‏های پاسدار در پادگان امام علی (ع) در سعدآباد حضور داشتم و بخش عمده افرادی که آموزش دیدند از فرماندهان سپاه شدند و برخی از ایشان به درجه رفیع شهادت رسیدند.

چمران ادامه داد: سپاه پاسداران یکی از بازوهای قوی نظامی جمهوری اسلامی است که در مسیرهای مختلف توانسته موفقیتهای بزرگی کسب کند و به‏ویژه میشود گفت، سپاه قدس در منطقه و جهان جایگاه والایی دارد و به جاست که از شهدای عزیز و بزرگوار سپاه قدس به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی یاد کنیم که سازماندهی آمریکا و اسرائیل برای جغرافیای منطقه را به هم ریخت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود همچنین به جنایات فراریان داعش در پاکستان وسکوت رسانه های دنیا نسبت به این فجایع اشاره داشت و افزود: البته دنیای بیخیال امروز، تحت تاثیر جنگ‏ رسانه‏ای شدید بر سر مهاجرت عده‏ای اروپایی چشم آبی در اوکراین، چشم بر جنایات نیروهای وابسته به خودشان (داعش) بستهاند که این بی‏عدالتی دنیا را می‏رساند.

وی افزود: به هر روی روز پاسدار را به همه پاسداران که در شورا نیز حضور دارند تبریک عرض میکنم و امیدوارم که جوانان پرشور ما در سپاه گامهای بلندتری بهویژه در رویارویی با سلاحهای مخرب دشمن به جلو بردارند.

چمران در ادامه به موضوع روز درخت‏کاری پرداخت و گفت:‏ امروز روز درخت‏کاری است و طبق معمول هرساله روز درخت‏کاری را گرامی ‏میداریم و همانگونه که دین و فرهنگ ما توصیه می‏کند، کاشت درخت را یک ثواب بزرگ میدانیم و از همین روی است که مردم ما در همه شهرها و راه‏ها و حتی کوره راهها برای ثواب درخت کاشته‏اند.

سپس ضمن تبریک ولادت حضرت اباالفضل العباس گفت: فردا 4 شعبان و روز جانباز است که این روز را به ایشان تبریک می گوییم. امیدواریم این عزیزان که دردهای جان کاهی دارند در روز قیامت با بزرگ جانباز صحرای کربلا حضرت ابالفضل العباس محشور گردند.

رئیس شورا در ادامه تاکید کرد: انشالله از ایام شعبانیه بهره بگیریم و خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان که ماهی الهی است، از پلشتی‏ها و زشتی‏ها پالوده کنیم تا از همه نعمات ماه مبارک رمضان برخوردار شویم.

مهدی چمران در پایان به برگزاری مسابقات بین المللی قرائت قران مجید اشاره کرد و گفت: برگزاری این مسابقات، یکی از کارهای خوب و از افتخارات در جمهوری اسلامی است. البته هنوز به پیشنهاد مقام معظمی رهبری مبنی بر حضور ده هزار حافظ قرآن در کشور نرسیدهایم، ولی دوستان ما تلاش می‏کنند و انشالله شاهد روزی باشیم که هم حافظ قرآن باشیم و هم عامل به قرآن. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha