حضور پرشور اعضای جمعیت هلال احمر سیرجان در مراسم تشییع جانباز شهید سرهنگ حاج تهمتن صادقی

اعضای داوطلب و جوانان جمعیت هلال احمر سیرجان صبح امروز در مراسم تشییع جانباز شهید حاج تهمتن صادقی از رزمندگان دفاع مقدس و از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ شهرستان سیرجان صبح امروز در روز پاسدار و در آستانه روز جانباز در سوگ یکی از جانبازان سرافراز این شهرستان بود.سرهنگ حاج تهمتن صادقی متولد ۱۳۳۸ از فرماندهان سپاه در دوران دفاع و فرمانده گردان ۴۲۰ لشکر ۴۱ ثارالله و از همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در سال ۱۳۶۲ جذب سپاه پاسداران شد و در عملیات کربلای ۵ در سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه بر اثر ترکش خمپاره جانباز شد و پس از ۳۶ سال تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی و به همرزمان شهیدش پیوست.

حضور پرشور جوانان هلال احمر سیرجان در مراسم تشیعع جانباز شهید حاج تهمتن صادقی

پیکر مطهر این جانباز شهید، صبح امروز با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسئولین و مردم شهید پرور سیرجان تشییع و در گلزار شهدای سیرجان به خاک سپرده شد. اعضای سازمان امداد و نجات، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان نیز دوشادوش آحاد مردم در این مراسم شرکت داشتند و با خودروهای جمعیت هلال احمر تا گلزار شهدا پیکر پاک این شهید را همراهی کردند.

حضور پرشور جوانان هلال احمر سیرجان در مراسم تشیعع جانباز شهید حاج تهمتن صادقی

این شهید والامقام که در عملیات کربلای ۵ به درجه جانبازی بالای ۷۰ درصد نائل شد؛ پس از جانبازی نیز حضوری پررنگ در عرصه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی از جمله : نمایندگی ولی فقیه در تیپ دوم صاحب الزمان سیرجان و مسئول انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان داشت.

وی که در دوره های قبل عضو شورای شهرستان سیرجان بود ، جزء خیرین این شهرستان نیز بود و در کمک به خانواده های محروم وکارهای خیر همیشه پیشقدم بود.

حضور پرشور جوانان هلال احمر سیرجان در مراسم تشیعع جانباز شهید حاج تهمتن صادقی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این مراسم بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با استفاده از فعالیت های تبیینی تاکید کرد.

مراسم تشییع این شهید والامقام از حسینیه امام خمینی، معراج شهدای گمنام سیرجان تا مقابل بازار بر روی دست مردم شهیدپرور سیرجان تشییع شد و پس از خواندن نماز بر پیکر مطهر این شهید توسط امام جمعه سیرجان به صورت خودرویی به گلزار شهدای شهر سیرجان منتقل و در جوار برادر شهید و دیگر همرزمانش به خاک سپرده شد .

حضور پرشور جوانان هلال احمر سیرجان در مراسم تشیعع جانباز شهید حاج تهمتن صادقی

روحش شاد و یادش گرامی

خبرنگار: رضا مرادپور_ سیرجان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha