نشست خبری فرمانده انتظامی ریگان با اصحاب رسانه

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان در نشست با اصحاب رسانه، توجه مردم به اصول ایمنی و خود مراقبتی و تعامل اصحاب رسانه برای آگاه سازی مردم در این زمینه ها را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ "اسحاق دریجانی" در این نشست خبری بیان داشت: نقش اصحاب رسانه در حوزه امنیت و احساس امنیت حائز اهمیت است که می توانیم با همکاری و تعامل خوب رسانه ها شاهد ارتقای احساس امنیت در ایام پایان سال و تعطیلات نوروز باشیم.

وی افزود: ما از اصحاب رسانه به عنوان بازوی توانمند پلیس در افزایش احساس امنیت در جامعه یاد می کنیم و انتظار داریم این عزیزان با درج اخبار معتبر در ارتقاء امنیت همراه ما باشند.

این مسئول انتظامی در ادامه به عملکرد پلیس شهرستان اشاره کرد و افزود: در حوزه مبارزه با مواد مخدر مقدار ۸۴۴ کیلوگرم تریاک کشف شده که در این رابطه ۴۹ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به افزایش ۶۰ درصدی کشفیات سلاح شکاری و ممنوعه در فضای مجازی و حقیقی بیان داشت: در حوزه کشف سرقت ها نیز با دستگیری ۱۳۰ سارق، ۴۳۱ فقره انواع سرقت کشف شده که در این رابطه برای پیشگیری از سرقت بر رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان تأکید می شود.

سرهنگ دریجانی همچنین ضمن تاکید بر رعایت مقررات رانندگی از سوی شهروندان تصریح کرد: در بحث تصادفات فوتی درون شهری ۱۰۰ درصد کاهش و تصادفات فوتی برون شهری ۱۱ درصد افزایش داشته ایم که باید ارتقای فرهنگ ترافیک در دستور همه دستگاه ها باشد.

وی با اشاره به کاهش ۳۳ درصدی وقوع قتل و کاهش ۳۸ درصدی وقوع تیراندازی نیز بیان داشت: با تلاش همکاران انتظامی و برخورد مناسب قضایی و صعه صدر شهروندان در بحث نزاع های فردی نیز ۲۲ درصد و نزاع های دسته جمعی هم ۱۶ درصد کاهش وقوع داشته ایم.

این مسئول انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز، برای جلوگیری از سرقت منزل راه های کم هزینه زیادی وجود دارد و توصیه می شود مقابل همه پنجره ها نورگیر و حفاظ مقاوم نصب و هنگام خروج از منزل همه درب ها را قفل کنیم و از برنامه سفر یا میزان دارایی هایتان نزد دیگران صحبت نکنیم.

محمد عرفان مهدوی_ ریگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha