ضرورت احیا و رونق واحدهای تولیدی تعطیل‌شده در کردستان

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با تأکید بر اینکه واحدهای تولیدی تعطیل‌شده در استان احیا و رونق بگیرد، گفت: نظارت بر واگذاری زمین‌های شهرک‌صنعتی بیشتر و توأم با اشتغال‌زایی باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در دیدار با مدیر و جمعی از کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، از اعلام آمادگی برای بازدید میدانی مجدد و پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی این شهرک خبر داد و اظهار داشت: در بازدید سال گذشته برخی از کارگاه‌ها مشکلاتی داشتند که می‌خواهیم ببینیم وضعیت کاری‌شان به کجا رسیده است.

وی با ابراز امیدواری از سال خوب و پر از رونقی برای کشور و کردستان در سال جدید  گفت: باید ضمن نظارت، زمینه صدور مجوز واحدهای تولیدی در استان تسهیل شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه ظرفیت‌ و واحدهای تعطیل‌شده، احیا شود، تصریح کرد: برخی‌ها سوءاستفاده و زمین‌هایی به‌نام واحد تولیدی گرفته اما از آن استفاده‌ای نکرده‌ و تبدیل به انبار کرده‌اند که می‌طلبد این مشکلات برطرف و در واگذاری‌ زمین‌های شهرک صنعتی به افراد، نظارت‌ها بیشتر و توأم با اشتغال‌زایی باشد.

وی با بیان اینکه مشکلات واحدهای شهرک صنعتی استان کردستان را در بازدید میدانی بعد از ماه مبارک رمضان، بررسی و منعکس خواهیم کرد، به بازگویی حدیثی از امام کاظم(ع)؛ مَنِ استَوی یَوماهُ فهُو مَغبونٌ، و مَن کانَ آخِرُ یَومَیهِ شَرَّهُما فهُو مَلعونٌ، و مَن لم یَعرِفِ الزِّیادَةَ فی نفسِهِ فهُو فی نُقصانٍ، و مَن کانَ إلی النُّقصانِ فالمَوتُ خَیرٌ لَهُ مِنَ الحیاةِ پرداخت و افزود: هر که دو روزش یکنواخت و شبیه هم باشد، ضرر کرده است و هر که امروزش بدتر از دیروزش باشد ملعون (از رحمت حق به دور) است و هر که پیشرفتی در وجود خود نبیند در کمبود به سر برد و هر که در مسیر کاستی باشد، مرگ برای او بهتر از زندگی است؛ بنابراین باید اینها در حوزه کاری مدنظر قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تأکید بر اینکه نباید هیچ واحدی در کردستان تعطیل شود، عنوان کرد: اگر همه ظرفیت‌های شهرک صنعتی استان کردستان مورد استفاده قرار بگیرد، یقیناً کسب و کار و رونق زیادی ایجاد خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان یادآور شد: مسئولان هر آنچه که در توان داشته در راستای خدمت به مردم انجام بدهند، کما اینکه خود ما نیز به رعایت این امر مهم اعتقاد داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha