برگزاری مسابقه کتابخوانی مثبت ۳ در شهربابک

مسابقه پویش کتابخوانی مثبت ۳ با حضور ۷۰۰ شرکت کننده و به صورت خانوادگی در مصلای امام علی (ع) شهرستان شهربابک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهربابک گفت: پویش ملی کتابخوانی مثبت ۳ در شهربابک به همت دبیرخانه تعالی جایگاه خانواده و موضوع جمعیت و فرزند آوری در شهرستان شهربابک برگزار شد.

حجت الاسلام غفوری ادامه داد: ازسال ۱۳۹۱ تا امروز، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بیش از ۵۰ بار موضوع جمعیت و فرزندآوری را مطرح و نگرانی خود را از خطرات کاهش جمعیت، ابراز کرده‌اند.

به گفته وی تنها موضوعی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در طول سال‌های گذشته نسبت به آن امیدی نمی‌دهند و از آینده‌ ای وحشتناک صحبت می‌کنند، همین موضوع جمعیت و فرزندآوری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهربابک افزود: کتاب ۳+ (مثبت سه) لبیک به دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این موضوع است و با انتخاب قالب کتاب برای این اتفاق، علاوه بر موضوع جمعیت و فرزندآوری، ترویج فرهنگ کتابخوانی برای عموم مردم نیز محقق می‌شود.

حجت الاسلام غفوری خاطر نشان کرد: هدف نهایی پویش، استفاده مخاطب از محتوای کتاب و باز شدن گره‌ های ذهنی در موضوع فرزندآوری است و امیدواریم این تغییر نگرش، منجر به نتیجه عملی هم شده و زمینه حل بخشی از این بحران ملی را فراهم سازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha