عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز به صورت غافلگیرانه رصد می‌شود

استاندار زنجان گفت: دستگاه‌ها باید در عملکرد خود  در ایام نوروز دقیق باشند و شخصا بر عملکرد دستگاه های خدمات رسان بصورت غافلگیرانه رصد و نظارت جدی خواهم داشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان،محسن افشارچی ظهر روز  چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان با بیان اینکه سفر و گردشگری را  در تصمیم بزرگ حرکت اقتصادی استان میبینم افزود:  ما نسبت به میراث فرهنگی و گردشگری در استان حساب ویژه  ای باز کرده ایم که در بخش خدمات یکی از اولویت دار ترین مباحث گردشگری است .

وی با بیان اینکه حرکت امسال دستگاه‌ها مانوری برای سال بعد خواهیم سنجید افزود: برنامه ریزی می شود تا  در سال آینده چند نقطه گردشگری در زنجان مانند سبزه میدان ،غارکتله خور ،گاوازنگ، و... برای جذب گردشگر در این مکان ها تیزر تبلیغاتی ملی برگزار کنیم و زنجان میزبان مهربان را بیشتر در ذهن مردم بشناسانیم. 

استاندار زنجان با بیان اینکه امسال در داخل شهر زنجان برخی پروژه‌هایی در دست اقدام است و کرونا نیز کامل رخت بر نبسته است بیان داشت: سال آینده قطعا تفاوت بسیاری در این حوزه خواهیم داشت و بر روی گردشگری و میراث فرهنگی به طور خاص برای افزایش ثروت سرمایه گذاری خواهیم کرد.

افشارچی اشاره به اینکه دستگاه‌ها باید در عملکرد خود  در ایام نوروز دقیق باشند گفت : در ایام تعطیلات نوروز ،شخصا بر عملکرد دستگاه های خدمات رسان بصورت غافلگیرانه رصد و نظارت جدی خواهم داشت.

استاندار زنجان  با بیان اینکه متاسفانه به دلیل اینکه زنجان در مسیر تبریز و تهران قرار گرفته است و رانندگی طولانی مدت در راستای رسیدن به مقصد بین این دو استان سبب خستگی رانندگان می‌شود  بیان داشت: این امر تاثیر خود را بر افزایش میزان تصادفات در محورهای زنجان دارد که بسیار  نگران کننده است و  از نیروی انتظامی درخواست می‌شود  که نسبت به ایمنی سفر به شدت حساس باشد تا عید به کام کسی تلخ نشود.

 
افشارچی با اشاره به اینکه متاسفانه آمار تصادفات جاده‌ای در زنجان رشد قابل توجهی دارد و نگران کننده است اظهار کرد: تمام دستگاه ها که تیزر تهیه کرده و تبلیغات انجام می‌دهند  نسبت به ایمنی و هشدار دهی مردم برای ایمن رانندگی کردن مسئول هستند.

وی تصریح کرد: تمامی دستگاه ها در خصوص زیباسازی و تناسبات زیبایی شهری  نهایت دقت و سلیقه را به نحو احسن انجام دهند تا میزبانی مهربان و مسئولیت پذیر باشیم.

خبرنگار: زهرا نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha