از برترین خانه های بهداشت کارگری استان کرمان تجلیل شد

سرپرست اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان کرمان گفت: از برترین خانه های بهداشت کارگری استان کرمان همزمان با سراسر کشور بصورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر تعاون تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مصباح با اشاره به اینکه امسال در جشنواره استانی از بین ۷۳ خانه بهداشت کارگری استان کرمان ۱۲ خانه بهداشت ثبت نام کردند، گفت: از بین این خانه های بهداشت، ۳ خانه بهداشت: سیمان ممتازان کرمان، بابک مس ایرانیان و گل گهر سیرجان به عنوان برگزیدگان این جشنواره انتخاب شدند. که از بین آن ها، سیمان ممتازان کرمان بعنوان نمونه کشوری انتخاب شد و با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر تعاون از آن تجلیل شد.

وی هدف از ایجاد خانه های کارگری را جلوگیری از حوادث ناشی از کار و رسیدگی به حادثه دیدگان در حین کار عنوان کرد و افزود: در ایام کرونا خانه های بهداشت کارگری بعلت مراقبت ها و واکسیناسیون بموقع کارگران نقش بسزایی در جلوگیری از از تعطیلی این واحدها داشتند.

گفتنی است؛ در این مراسم که به صورت مجازی در سراسر کشور برگزار شد، خانه های بهداشت کارگری برتر، کارفرمایان سلامت محور و اعضای شوراهای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه شدگان از سراسر کشور حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha