هزار کیلومتر از حریم راه‌ های جنوب استان کرمان پاک سازی شد

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از اجرای طرح پاک‌سازی حریم راه‌ ها در این منطقه خبر داد و گفت: این طرح در یکهزار کیلومتر از راه‌ های ارتباطی هفت شهرستان جنوبی این استان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی رئیسی گفت: در آستانه سال نو و ایجاد منظر مناسب در راه‌ های جنوب کرمان، طرح پاکسازی حریم راه‌ ها با حضور ۱۷۰ نفر از نیروهای راهدار جنوب کرمان در هزار کیلومتر راه‌ های هدف طرح به اجرا در آمد.


وی بیان کرد: زیبایی و تمیز بودن حریم راه ها تاثیر بسیار زیادی در کیفیت سفر و استفاده کاربران از این فضاها به دلیل توقف‌ های کوتاه مدت در این مسیرها دارد و هر ساله با نزدیک شدن به ایام نوروز حریم محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان با تلاش راهداران هفت شهرستان جنوبی استان کرمان پاک سازی می‌شود، که امسال هم با افزایش تعداد نیروهای درگیر در طرح و بالا بردن توان نیروی انسانی طول بیشتری از راه‌ها را پاک سازی کردیم.


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از مردم و رانندگان درخواست کرد: از رها کردن زباله‌ ها و انداختن اشیا به بیرون از خودرو و حاشیه جاده‌ها جدا خودداری کنند و با توجه به وجود مجتمع‌ های خدماتی و رفاهی در راه‌ ها زباله‌ های داخل خودرو را در این محل‌ ها و سطل‌ های زباله بریزند.

مجتبی رئیسی گفت: بزودی طرح راهداری نوروزی با تجهیز ماشین آلات و اعزام راهداران به محورهای ارتباطی آغاز خواهد شد.

وی افزود: شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل برای دریافت گزارش های مردمی و رانندگان بصورت شبانه روزی پاسخگوی مخاطبان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha