نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی عنبرآباد با اصحاب رسانه این شهرستان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: پلیس با هرگونه هنجار شکنی و ایجاد مزاحمت برای مردم علی الخصوص زنان و کودکان بشدت برخورد خواهد کرد و در این مسیر ذره ای با افراد قانون شکن مماشات نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ فیروزبخت در نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالان مجازی پایگاه های خبری این شهرستان با بیان اینکه پلیس در چهارشنبه آخر سال در آماده باش کاملا صددرصدی قرار دارد، گفت: با توجه به فرهنگ بالای مردم شهرستان عنبرآباد الحمدالله در این زمینه تاکنون مشکل خاصی بوجود نیامده است وی گفت به جوانان و نوجوانان توصیه میکنیم مراقبت نمایند تا خدای نکرده برای  همشهریان خود ایجاد مزاحمت نکنند.

نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی عنبرآباد با اصحاب رسانه این شهرستان

وی با اشاره به بحث تیراندازی های شبانه علی الخصوص در مراسمات عروسی به بهانه شادباش گفت: تذکرات لازم قبل از برپایی جشن های شادی و عروسی به بانیان آن علی الخصوص به داماد و خانواده ایشان داده می شود و اگر در مراسمی تیراندازی صورت گرفت قطعا داماد و خانواده ایشان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد. بطور مثال در همین اسفند ماه بیش از ۲۰ نفر از بانیان و افرادی که اقدام به تیراندازی کرده بودند دستگیر و تعدادی سلاح کشف و ضبط شده است و چه بسا تعدادی از دامادها یا خانواده آنان توسط مراجع قضایی به حبس محکوم شده و روانه زندان شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی عنبرآباد گفت: گفت امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس شهرستان می باشد و در این مسیر هیچگونه اغماضی صورت نمی گیرد.

سرهنگ فیروزبخت در ادامه با توجه به بحث پخش موسیقی و مزاحمت برای مردم از نیمه شب به بعد در این شهرستان متذکر شد: به گروههای موسیقی تذکرات لازم داده شده است و همین جا هم تذکر میدهیم که تا ساعت ۱۲ شب حق پخش موسیقی و آهنگ دارند و بعداز آن جدای از برخورد قانونی، آلات موسیقی هم ضبط خواهد شد.

نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی عنبرآباد با اصحاب رسانه این شهرستان

وی خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی سال و همچنین ایام نوروز هرگونه جابجایی اثاثیه منزل و محل کسب حتما باید با اجازه پلیس و پاسگاه محل سکونت باشد تا مشکلی برای کسی پیش نیاید.


این مقام انتظامی خطاب به خانواده هایی که قصد مسافرت در ایام نوروز را دارند، متذکر شد: حتما مراقبت های ایمنی لازم را انجام دهند تا سارقین از این موقعیت و خالی بودن منزل سوء استفاده نکنند و توصیه میکنیم که منازل خود را با تجهیزات ایمنی و امنیتی استاندارد ایمن سازی نمایند و حتما منزل خود را به افراد مورد اطمینان بسپارند.

سرهنگ فیروز بخت یادآور شد: به کسبه و عمده فروشان شهرستان توصیه می شود که با نصب تجهیزات ایمنی، محل کسب خود را به سیستم امنیتی مُها پلیس ۱۱۰ متصل نمایند تا از سرقت و دستبرد های احتمالی در امان باشند.

وی با اشاره به طرح محله به محله کارشناسان نیروی انتظامی در سطح شهرستان ضمن توصیه به دامداران و روستائیان جهت نگهداری دام و احشام گفت: تعداد زیادی از روستائیان در این طرح همکاری و همراهی نموده اند و تعدادی هم متأسفانه همکاری نمیکنند که گاها مشاهده میشود دام آنها مورد سرقت واقع می شود و همچنین به دامداران توصیه کرده ایم که هنگام رفتن به چرای دام حتماً تلفن همراه با خود داشته باشند تا در مواقع ضروری و خطر بتوانند با پلیس تماس برقرار نمایند.

نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی عنبرآباد با اصحاب رسانه این شهرستان

فرمانده انتظامی عنبرآباد در بحث عملکرد یکساله پلیس شهرستان عنبرآباد تصریح کرد: با تلاشهای مجدانه پرسنل و همکاران انتظامی شهرستان ۷۷درصد بالاتر از شاخص های مد نظر بوده ایم و این آمار ۷درصد بالاتر از سال گذشته بوده است.


سرهنگ فیروزبخت گفت: در بحث جرائم خشن و سرقت های مسلحانه با تلاشهای شبانه روزی همکاران انتظامی کاهش چشمگیری داشته ایم که از این آمار: ۴۷ درصد کاهش سرقت مسلحانه،۴۶ درصد کاهش سرقت عنف نسبت به سال گذشته، کاهش ۴۷درصدی نزاع و درگیری فردی، کاهش ۹۳درصدی نزاع دسته جمعی و کاهش ۱۶ درصدی آدم ربایی را نسبت به سال گذشته داشته ایم.

وی از کشف ۱۱۴هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان نام برد و اقداماتی از جمله: شناسایی مناطق آلوده و توقیف چندین دستگاه و خودروی نقلیه در این زمینه و ارجاع آنها به مقامات قضایی را از جمله اقدامات پلیس این شهرستان در بحث مبارزه با قاچاق سوخت دانست.

فرمانده انتظامی عنبرآباد راجع به عملکرد پلیس مواد مخدر در این شهرستان گفت: در این زمینه می توان به جمع آوری متعادین متجاهر به تعداد ۸۸ نفر، دستگیری بیش از ۳۰نفر از قاچاقچیان و خورده فروشان مواد مخدر و کشف بیش از ۱ تن مواد مخدر اشاره کرد. همچنین یکی از روستاهای این شهرستان از لوس وجود قاچاقچیان و خورده فروشان مواد مخدر پاکسازی شد و در این زمینه تعدادی دستگیر شدند و ۹۳ نفر از متهمین نیز تحت تعقیب مراجع انتظامی و قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ فیروز بخت اقدامات پلیس در سطح تامین امنیت اجتماعی شهروندان را تشکیل بانک اطلاعاتی افراد و مخلان نظم و امنیت و عوامل تیراندازی ها در شورای تامین شهرستان نام برد و از افزایش ۱۲۳ درصدی دستگیری عاملان تیراندازی در سطح شهرستان و افزایش ۳ درصدی کشفیات سلاح گرم غیر مجاز نام برد.

نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی عنبرآباد با اصحاب رسانه این شهرستان

وی به بیش از ۱۵ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ پلیس استان اشاره کرد و بیان داشت: میزان رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس ۹۸ است.

بگفته این مقام انتظامی: انجام رزمایش ارتقاء امنیت اجتماعی در بخش جبالبارز جنوبی، کشف و دستیگری سارقین موتور سیکلت در سطح شهر عنبرآباد، رصد و پایش دوربین های تصویری سطح شهر و کشف میزان۳۲ فقره سرقت و دستیگری سارقان مسلح، آزادی گروگان ها از دست گروگان گیران، کشف  ۵۹هزار لیتر سوخت قاچاق، توقیف چندین دستگاه خوردو، کشف چندین فقره سلاح گرم غیرمجاز وشکاری، کشف ۱۹۸۰۰  نخ سیگار قاچاق را از جمله دیگر اقدامات نیروی انتظامی این شهرستان در راستای تامین امنیت شهروندان در این شهرستان بر شمرد.

نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی عنبرآباد با اصحاب رسانه این شهرستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha