توزیع بسته های معیشتی بین کودکان کار در کشکوئیه رفسنجان

مسئول کانون محله‌ ای محمد رسول الله(ص) کشکوئیه رفسنجان از توزیع بسته های معیشتی بین کودکان کار توسط خادمیاران رضوی این کانون در آستانه سال نو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم غیاثی از کودکان کار به عنوان اقشار آسیب پذیر جامعه یاد کرد و گفت: به همت خادمیاران و یاوران رضوی این کانون، کودکان کار شناسایی شده و بسته‌ های معیشتی در بین آنان توزیع شد.

به گفته وی در ادامه اقدامات خیرخواهانه خادمیاران برای کودکان کار ۵۰ پرس وعده غذایی گرم به ارزش ۲۰ میلیون ریال در بین این کودکان توزیع شد.

مسئول کانون محله ای محمد رسول الله با تاکید بر اینکه وعده‌ های گرم غذایی با رعایت دستور العمل های بهداشتی طبخ و توزیع شده است، ادامه داد: هدف از این برنامه تکریم و کمک به اقشار آسیب پذیر، ترویج فرهنگ بخشش و نوع دوستی است.

غیاثی در تشریح برنامه های کانون محله ای محمد رسول الله رفسنجان گفت: شناسایی و خدمت رسانی به محرومین، برگزاری مراسم مذهبی، توزیع بسته‌ های غذایی و شیرینی در مناسبت‌ های مختلف، قرائت زیارت امین الله در چهارشنبه‌ های رضوی، تهیه و توزیع لباس نو در بین خانواده‌ های نیازمند از دیگر فعالیت‌ های این کانون محله‌ ای می‌باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha