دو مصدوم و فوتی در سانحه تصادف در شهر کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان از برخورد یک دستگاه پژو ٢٠۶ با یک دستگاه کامیون در کرمان با یک کشته و یک مصدوم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا میرزایی گفت: ساعت یک و ۷ دقیقه بامداد امروز، در پی اعلام گزارش یک حادثه تصادف به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی کرمان، بلافاصله نجاتگران از ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه یک دستگاه پژو ٢٠۶ با یک دستگاه کامیون تصادف کرده بود که با تلاش سریع و تخصصی آتش‌ نشانان در کم‌ ترین زمان ممکن، سرنشینان خودرو پس از آزادسازی، خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: سرنشینان خودرو ۲ خانم بودند که یک نفر از آن‌ ها به شدت مجروح شده بود و یک نفر نیز متاسفانه در دم جان باخته بود.

رضا میرزایی افزود: تشخیص علت حادثه از سوی عوامل پلیس راهور در دست بررسی است.

وی از وقوع یک حادثه دیگر نیز در ساعت ٧ و ١٠ دقیقه خبر داد و گفت: صبح امروز حادثه برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با تیر برق در خیابان گلستان، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گزارش شد و تیم امداد و نجات پس از اعلام حادثه از ایستگاه شماره ۴ به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: نجاتگران این سازمان، یک نفر سرنشین خودرو را که خوشبختانه دچار آسیب نشده بود، خارج کردند و اقدامات ایمنی و پیشگیری از حادثه ثانویه در محل توسط آنان انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha