دستگاه‌های خدمات رسان در ایمنی راه برآورد کمی از  عملکرد امسال داشته باشند

استاندار زنجان گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط در ایمنی راه  باید برآورد کمی از عملکرد امسال خود داشته باشند تا برای سال‌های آتی حوادث تلخ را در استان زنجان کاهش دهیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از زنجان ، محسن افشارچی ظهر روز چهارشنبه در حاشیه شورای راهبری کاهش تصادفات جاده ای در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه همه تلاش خود را می‌کنیم تا در محورهای مواصلاتی استان زنجان هیچگونه تلخ‌کامی برای هموطنان ایجاد نشود، اظهار کرد: باید در ایام نوروز دستگاه‌های ذی‌ربط حساسیت‌ بیشتری برای پیشگیری از تصادف داشته باشند.

وی افزود: دستگاه‌های ذی‌ربط باید برآورد کمی از عملکرد امسال خود داشته باشند تا برای سال‌های آتی حوادث تلخ را در استان زنجان کاهش دهیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه اصلی‌ترین مسئله این است که بدانیم توزیع فراوانی اتفاقات ناگوار در استان کدام مکان‌ها بوده و منابع را در آنجا مستقر کنیم، تصریح کرد:  باید در مکان هایی که منابع  کمتری است بیشتر کنیم  مثلا  هلال‌احمر استان زنجان نیازمند یه  تقویت دارد که بایستی توجه شود .

افشارچی با بیان اینکه در سال آتی باید نسبت به نقاط حادثه‌خیز استان زنجان انرژی بیشتری مصرف کنیم، خاطرنشان کرد: باید کیفیت راه‌ها را بالا برده و لجستیک پلیس و راهداری را تقویت کنیم که همه این موارد به یکباره اتفاق نمی‌افتد ولی وقتی آمار و ارقام باشد بر مبنای آن می‌توانیم بهتر عمل کنیم.

خبرنگار: زهرا نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha