نایب قهرمانی جودوکاران مس کرمان در لیگ برتر کشور

تیم جودوی مس کرمان در اولین سال حضور خود در رقابت‌ های لیگ برتر کشور توانست، عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مسابقات سوپر لیگ(جام ایثار) کشور که با حضور ۹ تیم خوشگوار خراسان رضوی، تأسیسات ترخان نوشهر، مس کرمان، نفت مسجد سلیمان، شبهای گلوبندک، تیم رعد پدافند، ارتش هیأت جودو چناران، شاهین تهران و نیروی زمینی ارتش در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز شده بود، با قهرمانی تیم رعد پدافند ارتش و نایب قهرمانی تیم مس کرمان به پایان رسید.

در چارچوب این رقابت‌ ها تیم مس کرمان با هدایت رضا غفاری سکوی نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم‌ های خشگوار خراسان رضوی و نیروی زمینی ارتش نیز مشترکا به مقام سوم این مسابقات دست یافتند.

تیم جودوی مس کرمان که برای اولین سال راهی مسابقات لیگ برتر جودو کشور در تهران شده بود، با شکست حریفان به دیدار نهایی راه پیدا کرد و نهایتا در یک رقابت بسیار نزدیک و تنگاتنگ با نتیجه ٤ بر ٣ نتیجه را به حریف قدرتمند خود، رعد پدافند ارتش واگذار کرد و در اولین سال حضور خود توانست مقام نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب کند.

سرمربیگری تیم مس کرمان در این رقابت‌ ها را محمدرضا غفاری مربی تیم ملی نوجوانان که از نامداران ایران و کرمان در این رشته است، عهده دار بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha