شروع به کار فرماندار جدید شهرستان ریگان

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ریگان در اولین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با خون پاک شهدا تجدید میثاق کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در پی انتصاب ۵ فرماندار جدید طی حکمی از سوی استاندار کرمان، مراد آبیار به عنوان سرپرست فرمانداری ریگان منصوب و جایگزین امین باقری فرماندار اسبق این شهرستان شد.

وی که عضویت در شورای شهر ریگان را نیز در کارنامه کاری خود دارد، در اولین روز کاری خود و در جمع کارکنان فرمانداری شهرستان ریگان بیان داشت: با الگو گیری از مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در خدمت مردم شهرستان ریگان هستم. تعهدی که نسبت به شهدا و خون پاک آنان داریم مسئولیت را برای ما را سخت تر می کند و امیدواریم که بتوانیم خادمین خوبی برای مردم شهید پرور شهرستان ریگان باشیم.

سرپرست جدید فرمانداری ریگان خود را فرزند ریگان و جان فدای مردم آن دانست و خاطر نشان کرد: بنده سرباز نظام هستم و با تلاش جهادی در جهت خدمت شبانه روزی به مردم تلاش و فعالیت خواهم نمود.

آبیار در پایان سخنانش از تیم کاری خود سخن گفت و ابراز کرد: با تیمی بسیار جوان و در جهت بیانیه گام دوم انقلاب که سپردن امورات به دست جوانان است، انشاءالله با تلاش شبانه روزی شاهد رشد و توسعه شهرستان ریگان خواهیم بود.

خبرنگار: محمد عرفان مهدوی_ ریگان
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha