شهرهای کرمان، بم و سیرجان بالاترین آمار پذیرش مسافران نوروزی
بازار کرمان

رئیس کمیته اطلاع‌ رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر کرمان گفت: در ایام تعطیلات نوروز تا کنون بیشترین حضور مسافران در شهرهای کرمان، بم و سیرجان بوده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی افضلی گفت: بیش از یک میلیون مسافر نوروزی به استان کرمان از ابتدای تعطیلات سفر کرده و در سال جاری شاهد افزایش حضور مسافران نوروزی به کرمان نسبت به قبل از شیوع کرونا هستیم.
وی تصریح کرد: حضور گسترده مردم برای زیارت مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی و گلزار شهدای کرمان چشمگیر است و بسیاری از مسافران از اماکن مذهبی استان کرمان بازدید می‌کنند.

شهرهای کرمان، بم و سیرجان بالاترین آمار پذیرش مسافران نوروزی
 رئیس کمیته اطلاع‌ رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر کرمان افزود: در خصوص بازدید از مراکز تاریخی و طبیعی نیز باغ شاهزاده ماهان، ارگ بم و بازار کرمان در صدر بازدیدها قرار دارد.
 معاون آموزش و پرورش استان کرمان نیز از پذیرش ۷۴ هزار و ۹۴۴ مسافر نوروزی تا صبح ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ستاد های اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان خبر داد.

شهرهای کرمان، بم و سیرجان بالاترین آمار پذیرش مسافران نوروزی
محمود دیناری‌ نژاد خاطر نشان کرد: از ابتدای فعالیت ستاد های اسکان نوروزی استان کرمان، تاکنون ۲۰ هزار و ۷۶۱ خانوار شامل ۷۴ هزار و ۹۴۴ نفر و معادل ۲۰۲ هزار و ۳۴۷ نفرروز در مدارس و مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان کرمان اسکان یافته‌ اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha