کد خبر: 177659
۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۱۹
چندین طرح عمرانی در فهرج افتتاح شد

بخشدار مرکزی فهرج از افتتاح ۴ طرح عمرانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فرهاد گوری گفت: ۴ طرح عمرانی از جمله: آسفالت معابر روستاهای دهنو بهزادی، وحید آباد، رحمت آباد و ساختمان دهیاری رحمت آباد در فهرج با حضور حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی نماینده مردم بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

وی در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت: آسفالت بلوار شهید حججی روستای دهنو بهزادی به طول یک و نیم کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۶۲۰ میلیون تومان از محل اعتبارات قیر مشارکتی بنیاد مسکن و اعتبارات دهیاری تامین شده است.


بخشدار فهرج ادامه داد: آسفالت معابر روستاهای  وحید آباد و رحمت آباد امروز به بهره برداری رسید، که برای آسفالت و زیرسازی معابر این روستاها ۷۸۰میلیون تومان از محل اعتبارات قیر مشارکتی بنیاد مسکن و دهیاری ها تامین شده است. همچنین ساختمان دهیاری روستای رحمت آباد نیز امروز با حضور حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی نماینده مردم شرق استان در مجلس به بهره برداری رسید.


فرهاد گوری عنوان کرد: ساختمان دهیاری روستای رحمت آباد در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با زیربنای ۸۰ متر مربع احداث شده که برای ساخت آن ۳۵۰ میلیون تومان از اعتبارات دهیاری هزینه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha