هدیه روشنایی به مردم روستای پاسرخ ریگان در ایام نوروز

سرپرست فرمانداری ریگان از ایجاد ۸ کیلومتر خط انتقال برق در روستای پاسرخ با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مراد آبیار گفت: روستای پاسرخ شهرستان ریگان که در کنار رودخانه ای به همین نام قرار دارد، با ۲۵ خانوار یکی از روستاهای صعب العبور شهرستان ریگان است که برق رسانی به این روستای صعب العبور با سختی های خاصی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این روستا یکی از روستا های استان کرمان است که مسافت طولانی برای اجرای خط آن انجام شد، افزود: ۸ کیلومتر خط انتقال این طرح در روستای پاسرخ صورت گرفت و برای برق رسانی به این روستا ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سرپرست فرمانداری ریگان گفت: روستاهای صعب العبور دیگری نیز در این شهرستان وجود دارد که برق رسانی به آن‌ ها به ویژه با انرژی خورشیدی در دستور کار قرار دارد.

نماینده شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد : هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخورداری مردم از امکانات در مناطق محروم می‌باشد.

حجت الاسلام غضنفرآبادی تصریح کرد: روستای پاسرخ شهرستان ریگان در گذشته آب آشامیدنی آن تامین شده است و اکنون برق رسانی در این روستا نیز انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: به تمامی مناطق شهرستان ریگان سرکشی خواهد شد و از نزدیک مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

شایان ذکر است؛ برق رسانی به روستاهای صعب العبور اصلا با تعرفه دریافتی از روستائیان قابل قیاس نیست و تنها نکته‌ ای که اجرای این طرح‌ ها را توجیح پذیر می‌کند، شوق خدمت به مردم و برقراری کامل عدالت اجتماعی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha