دیدار رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ریگان با مدیر آموزش و پرورش این شهرستان

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت، رئیس اتاق اصناف، کارکنان و روسای اتحادیه های صنفی ریگان با سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان ریگان در این دیدار به منظور عملی کردن شعار سال بر لزوم حضور شرکت های دانش بنیان در ناحیه صنعتی ریگان و ایجاد اشتغال با همکاری آموزش و پرورش تاکید کرد و راه اندازی خانه نوآوری و خلاقیت و استفاده از افراد با استعداد در بحث های تولیدی، صنعتی و اختراع را ضروری دانست.

 سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ریگان نیز در این دیدار بر لزوم تربیت دانش آموزان با توجه به نیازهای جامعه تاکید کرد و گفت: با توجه به وجود ظرفیت معادن منطقه در پی راه اندازی رشته معدن در هنرستان های شهرستان می باشیم.

شریف زاده با اشاره به فراخوان و استعدادیابی در مدارس در زمینه تولید و دانش بنیان ارتباط بین آموزش و پرورش و صنعت را مهم دانست و افزود: برگزاری تورهای صنعتی برای دانش آموزان می تواند مفید و موثر باشد.

 وی اظهار داشت: شهرک‌ ها و نواحی صنعتی از ارکان اصلی در مسیر دستیابی به اقتصاد بدون نفت هستند که می‌توانند در تحقق حداکثری شعار سال نقش بسزایی داشته باشند.

محمد عرفان مهدوی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha