عدم تدریس در بستر فضای مجازی و شاد در مدارس استان زنجان

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به بازگشایی مدارس استان زنجان، گفت: تدریس در تمامی مدارس استان زنجان از امروز ۱۴ فرودین ماه  حضوری است و در بستر فضای مجازی و پیام‌رسان شاد تدریس نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان،  علی اسماعیلی صبح روز یکشنبه  در مراسم بازگشایی حضوری مدارس استان زنجان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حرم و سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ماه رمضان ماه نزول قرآن و بهار قرآن است و بهارِ استفاده از لحظه‌ها است.

وی با بیان اینکه طی دو سال اخیر مدارس آن شور و شوقی که دانش‌آموزان در آن خلق می زدند را نداشت، ابراز کرد: در زمانی که کلاس به‌صورت ترکیبی برگزار می‌شد مدارس آن شور و شوق سابق را نداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه با فروکش کردن کرونا شرایطی فراهم شد تا مدارس به صورت حضوری بازگشایی شود بیان کرد:تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم و جان دانش‌آموزان و معلمان برای ما بسیار مهم است.

اسماعیلی با بیان اینکه در ۱۴ فروردین پروژه مهر دیگری را رقم می‌زنیم، عنوان کرد: امروز تمامی مدارس استان زنجان به چرخه آموزش حضوری برگشته‌اند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان ضمن تشکر از زحمات تمامی معلمان در دوران همه‌گیری کرونا، افزود: معلمان در زمان همه‌گیری کرونا از وقت خانواده ،امکانات شخصی و یا حتی در بستر بیماری اجازه نداند تعلیم‌وتربیت تعطیل شود.


اسماعیلی با بیان اینکه اولیا شرکای آموزشی ما در زمان همه‌گیری کرونا بودند، ابراز کرد: باید از مادران دانش‌آموزان به‌صورت ویژه تشکر شود چرا که بیشتر بار آموزش در خانه بر دوش مادران بود.

وی با بیان اینکه از این به بعد در بستر فضای مجازی و پیام‌رسان شاد تدریس نخواهیم داشت، تصریح کرد:  این پیام‌رسان را در دسترس نگه خواهیم داشت تا در زمان نیاز از آن استفاده کینم.

خبرنگار : زهرا نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha