سرپرست جدید سازمان آتش نشانی کرمان منصوب شد

طی مراسمی با حضور معاون خدمات شهری شهرداری کرمان و سایر مسئولین سازمان آتش نشانی، ابراهیم بابایی به عنوان سرپرست جدید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهندس ایرانمنش در آیین معارفه سرپرست سازمان آتش نشانی معاون خدمات شهری شهرداری ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای مهندس رضا میرزایی مدیر عامل سابق این مجموعه گفت: الحمدلله در دوره مدیریت مهندس میرزایی، کوچکترین مورد قصور و اهمال کاری در انجام ماموریت های سازمان آتش نشانی وجود ندارد و ایشان با همراهی آتش نشانان شریف ایستگاه های ده گانه شهر کرمان و مجموعه اداری این سازمان توانستند وظایف محوله را به نحو احسن به انجام رسانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: دکتر ابراهیم بابایی مدیر جدید سازمان آتش نشانی به موضوعات مرتبط با ایمنی احاطه کامل داشته و از آتش نشانان و مدیران با سابقه سازمان آتش نشانی در سال‌ های گذشته در این مجموعه مشغول به فعالیت بوده اند و تجارب ارزشمندی در این حوزه دارند.

گفتنی است؛ ابراهیم بابایی علاوه بر فعالیت های حوزه آتش نشانی، پست مسئول جوانان و مربی جمعیت هلال احمر استان کرمان را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایمان حمزه IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    0 0
    درود به آقای دکترابراهیم بابایی به به عاااااالی