پشت میز نشستن مدیران مشکلی را حل نمی‌کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت برخی  از مدیران در استان، میدانی نیستند در حالی که اقتضای کار برخی دستگاهها این است که در میدان باشند  چرا که پشت میز نشستن مدیران، مشکلی را حل نمی کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان،حجت الاسلام علی خاتمی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با اشاره به اینکه خدای تبارک و تعالی مالک تمام هستی است و زمین و زمان برای خداست اظهار کرد:
همه مخلوقات ملک پرودگار هستند و داشته ما در این دنیا عاریتی است  و بعد از مرگ پایان می یابد.

وی با بیان اینکه زمان نیز مختص خداست افزود: خداوند بر اساس حکمت یک ماه را مختص به خود قرار داده است و این ماه آداب و مشوق هایی را نیز در نظر گرفته است و ملعون کسی است ماه مبارک رمضان بیاید و بگذرد و کاری نکند و مورد عفو بخشش خدا قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه ماه رمضان ماه خود سازی است افزود : در هیچ ماهی چنین فرصتی داده نمی‌شود و باید از فرصت و عمری که خداوند در اختیار قرار داده است اسفاده لازم را کنیم.

حجت الاسلام خاتمی افزود:  برخی  از مدیران در استان، میدانی نیستند در حالی که اقتضای کار برخی دستگاهها این است که در میدان باشند  چرا که پشت میز نشستن مدیران، مشکلی را حل نمی کند.

وی با اشاره به اینکه  نظارت در کشور و استان ما صفر است و  در برخورد با امور در رودربایستی قرار می‌گیریم بیان داشت :  چرا باید در شهر زنجان در مقطعی ۲۰۰ بنگاه معاملاتی بدون پروانه وجود داشته باشد.

این مسئول تصریح کرد : چهار سال قبل طی  گزارش صورت گرفته در منطقه ای ۲۵۰ خانه مسکونی بدون پروانه و مجوز  احداث شده و برخی دستگاههای خدمات رسان هم به آنان خدمات داده اند، چطور می شود که  ۲۵۰ خانه شبانه ساخته شود و کسی اطلاعی نداشته باشد.

حجت‌الاسلام خاتمی با اشاره به ۹۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در ایام تعطیلات گفت: متاسفانه همه ما دنبال مقصر میگردیم و کسی تقصیری را گردن نمی گیرد و در پایان طلبکار و منقد می‌شوند.

وی افزود : من معتقد هستم مدیری که در رابطه با پروژه های مرتبط مخصوصا در مناطق محروم فعالیت می‌کند مشکلات را از نزدیک  و میدانی رصد می‌کند چند قدم جلوتر از بقیه است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha