اجرای طرح «یاریگران کار و تولید» در واحدهای تولیدی کرمان

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از اجرای طرح «یاریگران کار و تولید» با رویکرد پیشگیری از اعتیاد در ۲۵ واحد تولیدی و صنعتی بالای ۲۰ کارگر در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی مصباح گفت: طرح یاریگران کار و تولید، اقدامی فرهنگی و پیشگیرانه در جامعه کار و تلاش است، که می‌تواند به پیشگیری اولیه از آسیب‌ های اجتماعی، آگاه‌ سازی و اطلاع رسانی مستمر و هدفمند به منظور پرهیز و تنفر از مواد مخدر، ترویج الگوها و رفتارهای سالم در جامعه منجر شود.

به گفته وی بیشترین تلاش در اجرای این طرح، ایجاد حساسیت در جامعه هدف، مسئولیت‌ پذیری و هویت‌ بخشی به ویژه در حوزه فعالان عرصه تولید است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان تصریح کرد: اجرای طرح بیان شده، از اواخر اسفند ماه پارسال در کرمان آغاز شده است و مرحله نخست این طرح در ۲۵ کارگاه آموزشی تا پایان فروردین ماه امسال برگزار می‌ شود. 

به گفته مصباح تاکنون ۱۷ کارگاه طرح یاریگران کار و تولید در واحدهای تولیدی و صنعتی استان کرمان برگزار شده است.

وی با قدردانی از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در اجرای این طرح خاطر نشان کرد: این طرح با هدف تکمیل اجرای طرح کاج (پیشگیری از اعتیاد در جامعه کار و تولید) و با رویکرد جدید یاریگران کار و تولید و نظارت بر اقدامات و گام‌ های پیش‌ بینی شده اجرا می‌شود. 

به گفته سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان این اداره کل با حمایت‌ های لازم می‌تواند، سالانه بیش از ۱۰۰ کارگاه آموزشی با هدف پیشگیری از اعتیاد را در واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha