فرمانده جدید لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد. در این مراسم، سرهنگ جواد محمدی سلیمانی به عنوان فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله معرفی و از خدمات سردار جلال عادلی فرمانده سابق این لشکر قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در این مراسم که با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران کشور برگزار شد، سردار پاکپور در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه استان کرمان گفت: لشکر ۴۱ ثارالله از معدود لشکرهای خط شکن دوران دفاع مقدس بود، که با فرماندهی سردار شهید سلیمانی در عملیات‌ ها می درخشید و همواره نمره ۲۰ به کارنامه این لشگر اضافه می شد و امروز نیز این لشکر از یگان‌ های اصلی در حفظ امنیت کشور به ویژه در دفع تهدیدهای دشمن در جنوب شرق کشور است.

وی افزود: باید راه و رسم شهید سلیمانی را ادامه دهیم و با الهام از شهید سلیمانی و فداکاری ها و از خود گذشتگی های وی، در برابر هر توطئه‌ ای خواهیم ایستاد و دنیا این را درک کرده و در معادلات خود قرار خواهد داد.

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هم در این مراسم گفت: لشکر پیروز ثارالله چه در دوران دفاع مقدس به فرماندهی سردار شهید سلیمانی و چه پس از آن در تامین امنیت شرق کشور شجاعانه افتخار آفریده است و همچنان در این مسیر، ماموریت‌ های خود را به خوبی انجام می دهد.

سردار حسین معروفی خطاب به سردار محمد پاکپور گفت: ثارالله و رزمندگان ثارالله و مردم کرمان شما را رفیق شفیق سرور بزرگمان سالار شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی می دانند و شما راه همراه وی دیده اند و هرگز شما را فراموش نخواهند کرد.

وی ادامه داد: بسیار خرسندیم که امروز کرمان و ثاراللهیان میزبان یک مجاهد ولایی و بزرگ مردی چون شما (سردار پاکپور) هستیم کسی که ذوب شده در ولایت است و فرامین ایشان را عملیاتی می کند.

فرمانده سپاه کرمان خاطر نشان کرد: یکی از شخصیت ها و فرماندهانی  که در این ۱۴ سال نقش اساسی و کلیدی در تامین امنیت کشور داشته است، برادر بزرگوارمان سردار پاکپور است از سال۸۷ مسولیت نیروی زمین و در سال ۸۸ ماموریت جنوب شرق را بر عهده گرفته است، واقعا نیروی زمینی تحت اوامر امام خویش و تحت فرماندهی سردار پاکپور خوب درخشید و مورد احترام رهبر انقلاب است.

گفتنی است؛ در پایان  این مراسم، سرهنگ جواد محمدی سلیمانی به عنوان فرمانده جدید لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله معرفی و از خدمات سردار جلال عادلی فرمانده سابق این لشکر قدردانی شد. و اعضاء شرکت کننده در این جلسه با حضور در گلزار شهدا کرمان با آرمان سردار شهید سلیمانی و شهدا تجدید میثاق کردند.


فرمانده جدید لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان معرفی شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha