انتصاب مدیر جدید سازمان محیط زیست استان کرمان

طی مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان و معاون سازمان محیط زیست کشور، «طالب خالویی» به عنوان مدیر کل جدید محیط زیست استان کرمان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در این مراسم که معاون سازمان حفاظت محیط زیست، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، نمایندگان مردم کرمان و راور، نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استانی حضور داشتند، «طالب خالویی» به عنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان معرفی و با اهدای لوح سپاس با امضای استاندار کرمان از تلاش‌ها و خدمات «مرجان شاکری» تقدیر به عمل آمد.


 حمیده واعظی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با تقدیر از تلاش ‌های مرجان شاکری، وی را از مدیران با عملکرد مطلوب و شایسته استان نام برد و افزود: وی در نقاط مختلف استان، کنار نیروها و محیط‌ بانان حضور چشمگیری داشتند.


وی، نظارت دقیق بر امور و وجدان کاری را از ویژگی ‌های شخصیتی و مدیریتی مرجان شاکری در اداره کل محیط زیست استان عنوان و برای طالب خالویی مدیر کل جدید آرزوی موفقیت کرد.

انتصاب مدیر کل جدید محیط زیست استان کرمان

مدیر کل سابق حفاظت محیط زیست استان کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه خدمت باور قلبی است و مدیریت در محیط زیست کاری تشریفاتی نیست، گفت: سال گذشته سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان ما را دستگاه برتر تشخیص داد.

مرجان شاکری با بیان اینکه اصل ۵٠ قانون اساسی و عرصه های محیطی و طبیعی استان را باید حفاظت کنیم و در این زمینه همه همکاران اداره کل تلاش کردند، تاکید کرد: در حوزه محیط زیست مماشات نکنید و از هیچ چیز نباید هراسید.

انتصاب مدیر کل جدید محیط زیست استان کرمان

رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در آیین معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان افزودتصریح کرد: ضرورت دارد چارچوب های محیط زیست رعایت شود، که اگر این کار انجام نشود، شاهد شرایط بحرانی در استان خواهیم بود و امروز نتیجه برخی اقدامات خلاف زیست محیطی را در برخی مناطق کشور می بینیم.

محمد رضا پورابراهیمی با بیان اینکه لزوم بازنگری در فعالیت برخی صنایع بزرگ استان کرمان وجود دارد، اظهار داشت: یکسری فعالیت ها در صنایع اصلی استان کرمان داریم که تاثیر آنها بر محیط زیست استان به اندازه وزنشان است، که ضرورت بازنگری در فرایند تولیدی این صنایع وجود دارد.

انتصاب مدیر کل جدید محیط زیست استان کرمان

سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب‌ های سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز در این نشست، بیان کرد: این سازمان برنامه و شعاری با عنوان محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه ذیل شعار سال تعریف کرده است.

مجتبی ذوالجودی با اشاره به ضرورت های رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی در حوزه محیط زیست، خاطر نشان کرد: در زمانی که مسئولیت می‌گیریم باید پاسخگو باشیم زیرا مورد قضاوت الهی قرار می گیریم؛ اکنون یک فکر جدید به مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان اضافه شده و امید می رود که با همراهی سایر مسئولان شاهد موفقیت های بیشتری برای این اداره کل باشیم.

انتصاب مدیر کل جدید محیط زیست استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha