کد خبر: 178393
۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۲۹
چهار مصدوم در تصادفات شب گذشته کرمان

سرپرست سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از وقوع دو مورد تصادف خودرو در شهر کرمان در شب گذشته و مجروح شدن چهار نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم بابایی، با اشاره به وقوع تصادف در «بزرگراه امام رضا(ع)» حد فاصل پل کوثر و سه راهی شرف آباد گفت: این حادثه در ساعت ١:١٠ دقیقۀ بامداد ٢۵ فروردین‌ ماه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی کرمان گزارش شد، که آتش نشانان بلافاصله در صحنه حادثه حاضر شدند.

وی افزود: به‌ دلیل تصادف شدید خودروهای «پژو»، «پراید» و «ریو» و احتمال وقوع آتش‌ سوزی و با توجه به قرار داشتن در یکی از مسیرهای پُر تردد شهر و احتمال به‌ وجود آمدن حادثۀ‌ ثانویه، مأموران آتش‌ نشانی اعزام شده از ایستگاه شماره ۲ در اسرع وقت وارد عملیات شدند و توانستند با تثبیت سه خودوری تصادفی از عواقب احتمالی بعدی جلوگیری کنند. این حادثه مصدوم نداشت.

سرپرست سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در ادامه، به حادثۀ دوم اشاره کرد و از مجروح شدن۴  نفر در حادثۀ تصادف خودروهای «هیوندا»، «ال نود» و «پژو۴٠۵ » در بزرگراه «آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» خبر داد.

بابایی بیان کرد: این حادثه در ساعت ٢:۴۴ دقیقه ٢۵ فروردین‌ ماه اتفاق افتاده است.

وی افزود: در این حادثه یک خودروی «هیوندا آزرا» که حامل ۴ نفر سرنشین بود، پس از تصادف با خودروهای دیگر و برخورد با تیر برق، دچار حادثه شد و سرنشینان آن به‌ شدت مصدوم و در میان آهن‌ پاره‌ها محبوس شده بودند.

سرپرست سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: با وقوع این حادثه، تیم‌ امداد و نجات سازمان آتش‌ نشانی از ایستگاه‌ شماره «٧» به محل حادثه اعزام شد، که با تلاش این تیم، سرنشینان نجات یافتند و هر ۴ مصدوم حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

بابایی یادآور شد: در هر دو حادثه آتش‌ نشانان با انجام اقدامات پیشگیرانه، از حریق احتمالی خودروها جلوگیری کردند و به‌ منظور جلوگیری از حادثۀ‌ ثانویه احتمالی، اقدامات ایمنی ناشی از حوادث را انجام دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha