حادثه تلخ جان باختن ۵ نفر در سانحه برخورد خودرو به گاردریل در محور سیرجان_ بردسیر

رییس اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌ های پزشکی کرمان از برخورد پژو ۴۰۵ با گاردریل در محور بردسیر به سیرجان، مصدومیت یک نفر و کشته شدن پنج نفر از سرنشینان این خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد صابری در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه صبح امروز گزارش برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲۰ محور بردسیر به سیرجان و ۷۰ کیلومتری محور سیرجان_ کرمان با گاردریل به اورژانس کرمان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۲ آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، اظهار داشت: در این حادثه یک نفر از سرنشینان این خودرو مصدوم شد و ۵ نفر نیز جان باختند.

رییس اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌ های پزشکی کرمان با اشاره به اینکه چهار نفر از سرنشینان این خودرو در صحنه تصادف و یک نفر نیز در بیمارستان جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: مصدومان این حادثه توسط تیم های امداد و نجات آتش نشانی و هلال احمر رهاسازی و بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان قائم (عج) بردسیر منتقل شدند.

صابری تصریح کرد: ۲ زن تقریبا ۳۵ ساله، یک مرد ۴۴ ساله و یک پسر بچه ۵ ساله در صحنه حادثه و یک پسر بچه ۱۰ ساله نیز در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی گفت: تنها مصدوم حادثه برخورد پژو با گاردریل در محور بردسیر به سیرجان یک دختر بچه ۱۲ ساله است که در بیمارستان بستری است و حال عمومی وی مساعد نیست.

سرهنگ مهدی سلیمی فرمانده پلیس راه سیرجان گفت : این حادثه در حوزه استحفاظی بردسیر رخ داده است و تخطی از سرعت مطمئنه و بی توجهی به جلو این حادثه را رقم زده است.

تیم های شرکت کننده در این عملیات: امداد جاده ای پایگاه های هلال احمر خانه سرخ سیرجان و پایگاه بردسیر_ آتش نشانی بردسیر_ اورژانس و امداد هوایی کرمان_ پلیس راهور و نیروی انتظامی بردسیر و سیرجان

حادثه تلخ جان باختن ۵ نفر در سانحه برخورد خودرو به گاردریل در محور سیرجان_ بردسیر         حادثه تلخ جان باختن ۵ نفر در سانحه برخورد خودرو به گاردریل در محور سیرجان_ بردسیر

حادثه تلخ جان باختن ۵ نفر در سانحه برخورد خودرو به گاردریل در محور سیرجان_ بردسیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha