بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امام رضا(ع) ارتش

همزمان با روز ارتش، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز(دوشنبه) با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) ارتش، از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی ارتش، دکتر عین اللهی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و هئیت همراه با حضور در بیمارستان (501) امام رضا(ع) ارتش ضمن دیدار با امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش از قسمت‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

وی در این بازدید، ضمن تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و خداقوت به کادر درمان این بیمارستان گفت: ارتش دارای یک تاریخ پر افتخار است که در برهه های مختلف اعم از دروان دفاع مقدس، بروز حوادث و بلایایی طبیعی حماسه‌های ماندگاری خلق کرد.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ارتش در ایام کرونا نیز خدمات شایسته و کمک شایانی و به وزارت بهداشت ارائه و بیش از ۳۶هزار بیمار کرونایی را بستری و مداوا کرد، افزود: در این ایام که کشور گرفتار بیماری کرونا بود، بیمارستان 501 ارتش در کنار سایر بیمارستان‌های نیروهای مسلح در ارایه خدمات شبانه‌روزی به بیماران نهایت تلاش و کوشش را داشته که این اقدام جهادی رضایتمندی هموطنان عزیز را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: ارتش انقلابی فقط کار خود را معطوف به حوزه دفاعی نمی داند و در تمام بحران‌ها و مشکلات کشور حضور گسترده داشته و با برپایی بیمارستان های صحرایی، امدادرسانی هوایی و... به کمک مناطق محروم آمده که جای تشکر و قدردانی دارد.

در ادامه امیر دریادار دوم پزشک مصطفی مداح معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتش، ضمن ارائه گزارشی از  ساختار سازمانی، ماموریت ها و اقدامات پزشکی این بیمارستان در دوران کرونا، گفت: ارتش با تمام توان در کنار ملت شریف ایران است و از هیچ کمک و اقدامی در این راه کوتاهی نکرده و بر شعار "ارتش فدای ملت" پایبند بوده است.

گفتنی است؛ در این دیدار وزیر بهداشت و امیردریادار سیاری با اهداء گل به بیماران بستری شده در بخش های مختلف این بیمارستان از آنها عیادت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha