کد خبر: 178577
۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۲۵
ساخت بالگرد به تولید داخلی می‌ رسد

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش کشور در مراسم گرامیداشت روز ارتش در کرمان گفت: ما امروز خط تولید بالگرد ملی را راه اندازی کرده ایم که تا پایان امسال شاهد تولید آن خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرتیپ امیر غلامعلیان در مراسم رژه روز ارتش در کرمان، گفت: امروز آمادگی‌های دفاعی ارتش جمهوری اسلامی متکی بر فناوری‌ های داخلی است و همه تجهیزاتی که برای بازدارندگی و حفظ جمهوری اسلامی ایران نیاز است تماما با فناوری‌ های داخلی و به همت کارخانجات ارتش جمهوری اسلامی ساخته می‌شود.

وی اظهار داشت: ما امروز حتی خط تولید بالگرد ملی را راه اندازی کرده ایم و ان شاءالله تا پایان امسال شاهد تولید بالگرد خواهیم بود.

به گفته فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش کشور، قطعا دشمنانی که بر علیه کشور ما قسم‌خورده اند، کوچک‌ ترین تردیدی در صلابت ما احساس کنند هیچ گونه گذشتی نسبت به ما نخواهند داشت و ما به مردم عزیز این قول را می دهیم که خیال باطل دشمنان را نقش برآب خواهیم کرد.

سرتیپ امیر غلامعلیان خاطر نشان کرد: اگر دشمنان چشم طمع به منافع امنیتی ما داشته باشند، مثل پتک روی سر آن‌ ها فرود می‌آییم و آن‌ ها را از تعدی به نظام جمهوری اسلامی پشیمان می کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha