حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، در جمع نمایندگان مجمع جهادگران استان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع نمایندگان مجمع جهادگران استان کرمان، کار و فعالیت گروه‌های جهادی را واقعی، علمی و هوشمندانه تلقی کرد و بر استفاده از ظرفیت‌ ها و افراد با سیاست‌ های مختلف تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار حسین معروفی شامگاه چهارشنبه مصادف با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در جمع نمایندگان مجمع جهادگران استان کرمان، گفت: کار گروه‌ های جهادی باید تخصصی شود و اگر کارها را تخصصی کنیم، ابزار برای فعالیت‌های بعدی نیز فراهم می‌شود.

وی اظهار داشت: باید فعالیت جهادی را به کار قرارگاهی تبدیل کنیم، تا مطالبه گری شود، زیرا اگر این کار انجام نشود نتیجه لازم را نمی گیریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: در حوزه کار جهادی نباید دنبال آمار و ارقام نباید باشیم، بلکه بهتر است به جای ۳ هزار و ۸۰۰ گروه جهادی، یک هزار گروه جهادی واقعی و پای کار داشته‌ باشیم.

سردار معروفی تصریح کرد: در خدمات رسانی نباید نگاه سیاسی، قومی و مذهبی باشد، نگاه ما در خدمات ما باید انسانیت، دین، اسلام و ایجاد امید در جامعه باشد و به این نگاه نکنیم که فرد چه دین یا چه گرایش سیاسی دارد.

وی با بیان اینکه توازن در خدمات دهی را باید در همه مناطق استان کرمان شاهد باشیم، خاطر نشان کرد: شاخص‌ های فقر ما در جنوب و شرق کرمان از سیستان و بلوچستان نیز بدتر است، که باید ورود کرد و نگاه به مناطق شرق و جنوب استان کرمان باید تغییر کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خطاب به نمایندگان گروه های جهادی استان کرمان، گفت: شما روح امید را در جامعه می‌دمید و کسی که امیدوار می‌شود، بیشتر به سمت بندگی خدا می‌ رود و توزیع بسته‌ های معیشتی، آبرسانی، احداث سیل بندها و غیره ایجاد امید در جامعه است.

سردار معروفی یادآور شد: در کار مومنانه و جهادی باید اول خود را ساخته و بعد مردم را بسازیم. چون آن موقع افکار شهید حاج قاسم سلیمانی در جامعه تولید می‌شود و در اندیشه شهید سلیمانی جنسیت و زن و مرد مطرح نبود.

وی راه اندازی صندوق‌ های اشتغال زایی و عملی کردن شعار سال را از برنامه های گروه‌ های جهادی در سال جدید دانست.

شایان ذکر است؛ در این نشست نمایندگان گروه های جهادی استان کرمان به بیان نظرات، دستاوردها و مشکلات خود پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha