تحق شعار سال در گرو استفاده از تمامی از ظرفیت ها است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان گفت : باید تمامی برنامه ها در تحقق شعار سال ادامه دار باشد و در این راستا باید  از تمامی ظرفیت های استان استفاده لازم را برد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ، 

سردار ابوالفضل طهماسبی شامگاه پنجشنبه در جلسه هم اندیشی با حضور شرکت های دانش بنیان استان با موضوع چگونگی تحقق شعار سال ضمن تبریک ۲ اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ و عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت علی (ع)  اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه، هم فکری در راستای  پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه  مقام معظم رهبری هرساله شعاری برای سال  بر اساس اولویت هایی  تعیین می‌کند بیان کرد: این ما هستیم که باید شعار سال را به شعور تبدیل و عملیاتی کنیم .

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با بیان اینکه از اول انقلاب شعارهایی که انقلاب داشته طبق نظر اندیشمندان سیاسی تنها انقلابی که توانسته  از اهدافش منحرف نشود انقلاب اسلامی بوده است اظهار داشت: این انقلاب اسلامی بر اساس باور و اعتقاد مردم به وجود آمده است .

سردار طهماسبی با اشاره به اینکه از اول انقلاب شعار نه شرقی نه غربی استقلال ،آزادی، جمهوری اسلامی داده ایم  افزود: تا به حال از آن شعار ها منحرف نشدیم بلکه  عملیاتی و تبدیل به شعور کردیم.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبین که فوریت و قطعیت دارد افزود: نباید اجازه بدهیم دشمن انقلاب ما تقلیل کند و خدمات نظام را زیر سوال ببرد و باید پیگیر و مطالبه گر در امور باشیم.

این مسئول با بیان اینکه دشمن در صدد است راهبردی که امروزه  نظام سلطه علیه نظام جمهوری اسلامی در قالب جنگ ترکیبی دارد اظهار کرد: غول های رسانه ای استکبار در پی غلبه بر حریف از شیوه ها و ابزارهای مختلفی استفاده کنند که این موضوع بر کسی پوشیده نیست .

سردار طهماسبی با بیان اینکه چند سال است که مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی شعار مطرح می‌کند افزود : دشمن حتی بر این موضوع هم حرف هایی دارند که بگویند این شعار ها کلیشه ای است و وظیفه ما است که برای عملیاتی کردن این شعار تلاش کنیم .

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب با کارشکنی ها ،تحریم های همه جانبه دشمن از سال ۵۹  در مقابل تمامی این ها ایستادگی کردیم افزود : مقام معظم رهبری فرمودند اگر دشمن  بخواهد در مقابل دین ما بیاستند ما در مقابل تمامی دنیای آن ها خواهیم ایستاد .

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز در مقابل تمامی استکبار ایستادگی کردیم بیان کرد : دشمن می‌داند که در مقابل ایران اسلامی  آزموده را آزمودن را خطاست و می‌دانند که ایران حتی در حوزه دفاعی نیز با کمترین ناخالص ملی (۲.۵ درصد) در مقابل تمامی دشمنان استفاده می‌کنیم.

سردار طهماسبی با بیان اینکه دشمن میخواهد بگوید که مسئولین برای معیشت مردم بی تفاوت است اظهار کرد: تلاش های گسترده ای در این خصوص انجام می‌شود و برای انجام رسالت تبیینی ضمن داشتن مقدمات معرفتی و دینی و اعتقاد به جهاد که در دین تاکید شده است می‌توانیم پیشرفت کنیم و این الزامات و حرکت ها مبتنی بر آگاهی، علم و اولویت شناسی باشد .

وی با اشاره به فرمایش رهبری که  هرکشوری که می‌خواهد قوی شود باید در حیطه علم قوی شود افزود : یکی از راهکار ها در این راه تولید ،دانش بنیان و اشتغال آفرین است و باید تببین منشا ناکارآمدی نیز در بین خودمان انجام شود .

این مسئول با بیان اینکه باید تمامی برنامه ها در تحقق شعار سال ادامه دار باشد افزود : باید در این راستا از تمامی ظرفیت های استان استفاده لازم را برد ، افتخار شهر ما شهید شهریاری که تنها شهید راه هسته ای است و با  توسل به نام شهدا و ائمه اطهار و توکل به خدا می‌توانیم بستر سازی و مطالبه گر باشیم و کارهای خوبی انجام دهیم .

در ادامه جلسه معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی استان زنجان  با بیان اینکه مقام معظم رهبری طبق سال های گذشته و در راستای تقویت مهم‌ترین نقطه ای که دشمن آن را با مسائلی مانند تحریم ها و.. نشان گرفته است بحث تقویت اقتصاد نظام جمهوری اسلامی ایران است اظهار کرد: امسال  مقام معظم رهبری  نگاه جدیدی بر مقوله تولید ؛دانش بنیان و اشتغال آفرین داشته اند  که این رسالت و ماموریت بر عهده ماست تا این مقوله را تحقق دهیم در کشور .

سرهنگ عباس بابایی با اشاره به جمله مقام معظم رهبری؛  زنجیره ای از ایده ،فکر ،علم ،فناوری تولید ،بازار را باید تکمیل کنیم بیان کرد :  این زنجیره کار علمی بایستی دنبال شود که برای شکل گرفتن این زنجیره همکاری دستگاه های متولی را در استان می‌طلبد تا با عزم جدی در استان حرکت خوبی در این خصوص شود .

وی با بیان اینکه در کشور ۷۰۰۰ شرکت دانش بنیان وجود دارد افزود : سهم استان زنجان از این شرکت بیشتر از ۷۰ شرکت نیست که در واقع یک درصد مجوع آمار را تشکیل می‌دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با اشاره به اینکه در بحث کمی و کیفی نیاز به تلاش فوق العاده داریم  اظهار داشت : این کار یک کار  جهادی و انقلابی است و ما در بسیج این موضوع را غنیمت شمردیم تا با همفکری مسئولین استان و شرکت های دانش ببان مسائل مهم را که مانع پیشرفت شکل گیری این زنجیره در استان و مانع ایجاد شرکت های دانش بنیان و تبدیل بسیاری از شرکت هایی که در حال حاضر در شرکت های صنعتی فعالیت دارند را می‌توان به شرکت های دانش بنیان تبدیل کرد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha