تمهیدات انتظامی و ترافیکی پلیس سیرجان در شب های قدر

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از آمادگی صد در صدی پلیس این شهرستان جهت تامین نظم و امنیت شهروندان در مراسم لیالی قدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مرتضی امیر سبتکی با اشاره به آمادگی صد در صد پلیس سیرجان جهت تامین امنیت شب های قدر، گفت: تامین نظم و امنیت ۱۱۲ مسجد، حسینیه و اماکن مذهبی در شب های قدر در سطح شهرستان سیرجان توسط نیروهای پلیس این شهرستان برقرار خواهد شد.


وی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان سیرجان به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم شب های قدر، با به‌ کارگیری حداکثری نیروها، ضمن پوشش امنیتی و انتظامی مساجد، تکایا، امامزادگان و اماکن مذهبی شهرستان در صورت نیاز به محدودیت های مقطعی، طرح های ترافیکی را اجرا خواهد کرد.


این مقام انتظامی افزود : در شب های قدر سال ۱۴۰۱ از ساعت ۲۲ تا پایان مراسمات عوامل انتظامی و پلیس راهور به صورت ویژه اماکن مذهبی و محل های برگزاری مراسم ها را تحت پوشش امنیتی و ترافیکی قرار داده، تا حضور شهروندان در مراسمات و تردد عبور و مرور آنها به این مراکز تسهیل گردد.


سرهنگ امیر سبتکی در ادامه با اشاره به اینکه مأموران انتظامی همه تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و ارائه خدمات به روزه داران عزیز خواهند کرد، تصریح کرد: به رانندگان توصیه می شود در این شب ها با توجه به تاریکی هوا و کمبود روشنایی معابر با سرعت مطمئن تردد کنند تا شاهد تصادفات با عابرین پیاده نباشیم.


 وی در پایان خاطر نشان کرد: به شهروندان عزیز توصیه می شود؛ خودروی خود را به سیستم ایمنی نظیر دزدگیر قفل پدال مجهز نمایند و در خصوص پارک خودرو ها در حاشیه معابر با ماموران انتظامی و راهور همکاری لازم را داشته باشند و از پارک خودرو های خود در محل های ممنوع خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha