سقوط بانوی کرمانی از کوه های صاحب الزمان(عج) این شهر

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از سقوط خانمی حدودا ۴۰ ساله از کوه های صاحب الزمان کرمان و نجات وی توسط تیم آتش نشانی کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم بابایی در تشریح این حادثه، گفت: در ساعت ٩:٣٠ دقیقه صبح روز یکم اردیبهشت ماه، تماسی مبنی بر یک مورد سقوط از کوه های صاحب الزمان کرمان به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی کرمان اعلام شد و بلافاصله اکیپ نجات از ارتفاع و کوهستان از ایستگاه شماره ۵ این سازمان و تیم نجات از ارتفاع جمعیت هلال احمر کرمان در محل حادثه حاضر شدند .

وی با اشاره به اینکه فرد مصدوم، خانمی با سن تقریبا 40 سال بود، خاطر نشان کرد: متاسفانه فرد حادثه دیده به شدت جراحت داشت و پس از انتقال توسط آتش نشانان به پایین کوه، بلافاصله تحویل عوامل اورژانس شهر کرمان شد  .

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در ادامه صحبت هایش متذکر شد: مجددا به همشهریان گرامی توصیه می گردد، موارد ایمنی مرتبط با کوهپیمائی را رعایت فرمایند .

بابایی یادآور شد : عدم آشنایی به فنون کوهنوردی ، نداشتن تجربه و تجهیزات لازم، صعود از مسیرهای صعب العبور و عبور ممنوع، انتخاب زمان نامناسب برای صعود، شرایط جوی ناپایدار و انجام رفتارهای پرخطر میتواند عامل اصلی اینگونه سقوط هاباشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha